Juli 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Må jeg starte heeelt på nytt da? Med 50 innlegg osv osv.. ettersom profilen min Lillejulispire2017 akutt bestemte seg for å kutte :banghead:
 
Jeg har fått tilgang til skjult gruppe, men finner ikke gruppen. Jeg har logget inn og ut av både app og nettsiden. Finner den fortsatt ikke. Ser flere skriver den ligger under dagbøker og bilder, men det gjør den ikke hos meg
 
Jeg har fått tilgang til skjult gruppe, men finner ikke gruppen. Jeg har logget inn og ut av både app og nettsiden. Finner den fortsatt ikke. Ser flere skriver den ligger under dagbøker og bilder, men det gjør den ikke hos meg

Ser du er medlem av juliskattene 2018, rekner med du da har tilgang inne på juli 2018 (vi er juli 2017 :) er ofte jeg ikke får tilgang fra appen, men nettsiden fungerer alltid)
 
Jeg har fått tilgang til skjult gruppe, men finner ikke gruppen. Jeg har logget inn og ut av både app og nettsiden. Finner den fortsatt ikke. Ser flere skriver den ligger under dagbøker og bilder, men det gjør den ikke hos meg
Hvis du hr prøvd via nettleser så skal den ligge der. Du har tilgang ;) Til 2018 riktignok, der du tilhører. Akkurat nå har du skrevet inne hos juli 2017 ;)
 
Back
Topp