Juli 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'Juli 2015' startet av Forumansvarlig Tamara, 20 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. trøndermor Glad i forumet

Kom opp akkurat nå faktisk! :) Hærlig! :)

• Liker Liker x 1
  2. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så bra :D

3. treskatter Forelsket i forumet

Får jeg komme inn?

4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Om du oppfyller aller kravene så kan du nok det :p

Send meg en pm, så skal jeg se hva jeg får til ;)

5. treskatter Forelsket i forumet

Pm sendt :)

• Liker Liker x 1
  6. Lykka Betatt av forumet

Dette var jammen noe nytt

7. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Javel?

8. Lykka Betatt av forumet

At det var hemmelige grupper og diverse man må oppnå for å bli medlem. D var d ikke sist jeg var gravid. Syns det er synd. Har fortsatt kontakt med mange fra min forrige termin gruppe. Så nå er d vel en stor sjangs for å havne utenfor

9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Havne utenfor hvordan da? Syns det er kjekt jeg, da man kan dele litt mer personlige ting om man vil :)

Kravene er ikke vanskelig å oppnå, og det er mer liv her ute enn der inne ;)

10. Lykka Betatt av forumet

Tenker at mange ikke engasjerer seg hvis man føler det foregår en annen hemmelige gruppen. Og mulig målene ikke er vanskelig å oppnå. Har ikke tenkt over d.

11. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Det er snakk om 50 innlegg inne på juli2015 :) er ikke akkurat mye det da? Å der får jo alle det man ønsker, uten at man trenger å dele det med hele verden ;)

12. Lykka Betatt av forumet

Nei. Det er vel ikke mye. Men som jeg mente, dette var nytt siden sist jeg var gravid

13. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Det er også nytt siden sist jeg var. Men det er mange år siden da :p

14. Trekløveret <3 Forumet er livet

Er det noe liv på det skjulte? Vs her?
    Jeg har vel ikke oppnådd 50 innlegg på denne gruppen så får vel henge i! ;-)

15. Mikrogram Glad i forumet

Det er mye mer liv her ute :)

16. Kaiamor Betatt av forumet

Er nickname det samme som brukernavn? Som jeg har "kaiamor", eller er det noe annet? :)

17. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Det stemmer :)

18. Lykka Betatt av forumet

Hvordan ser man hvor mange innlegg man har egentlig?

19. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Går inn på mine innlegg via nettleser og teller;)

20. Lykka Betatt av forumet

Mobilapp. . Så skipper d

Del denne siden