Juli 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Dette var jammen noe nytt
 
At det var hemmelige grupper og diverse man må oppnå for å bli medlem. D var d ikke sist jeg var gravid. Syns det er synd. Har fortsatt kontakt med mange fra min forrige termin gruppe. Så nå er d vel en stor sjangs for å havne utenfor
 
At det var hemmelige grupper og diverse man må oppnå for å bli medlem. D var d ikke sist jeg var gravid. Syns det er synd. Har fortsatt kontakt med mange fra min forrige termin gruppe. Så nå er d vel en stor sjangs for å havne utenfor

Havne utenfor hvordan da? Syns det er kjekt jeg, da man kan dele litt mer personlige ting om man vil :)

Kravene er ikke vanskelig å oppnå, og det er mer liv her ute enn der inne ;)
 
Tenker at mange ikke engasjerer seg hvis man føler det foregår en annen hemmelige gruppen. Og mulig målene ikke er vanskelig å oppnå. Har ikke tenkt over d.
 
Tenker at mange ikke engasjerer seg hvis man føler det foregår en annen hemmelige gruppen. Og mulig målene ikke er vanskelig å oppnå. Har ikke tenkt over d.

Det er snakk om 50 innlegg inne på juli2015 :) er ikke akkurat mye det da? Å der får jo alle det man ønsker, uten at man trenger å dele det med hele verden ;)
 
Nei. Det er vel ikke mye. Men som jeg mente, dette var nytt siden sist jeg var gravid
 
Hvordan ser man hvor mange innlegg man har egentlig?
 
Mobilapp. . Så skipper d
 
Back
Topp