Juletrefest

Jeg ville tatt med rundstykker med karbonade, eller oppskåret brød og karbonader ved siden av.

Og som gevinst ville jeg tatt med en amaryllis eller tre svibler i potte.

Hva med matmuffins?

Premie: tegnesaker, en pose med julesjokolade, puslespill, juleservietter, julelys...

Matfuffins ja:) Det er joe noe som de aller minste kan spise også.

Jeg ville tatt med rundstykker med karbonade, eller oppskåret brød og karbonader ved siden av.

Og som gevinst ville jeg tatt med en amaryllis eller tre svibler i potte.

Blomster som gevinst er ikke dumt, takk for tips :)

Hadde tatt boller eller julekake med hvit og brun ost :D

Pannekaker med brunost delt opp i biter med tannpirkere som holder det i sammen;P

Hadde tatt boller eller julekake med hvit og brun ost :D

I mitt hode er det nærmere kake enn mat :P Men der er sikkert tillatt på juletrefest ;)

Pannekaker med brunost delt opp i biter med tannpirkere som holder det i sammen;P

Ikke dumt, bare at jeg ikke har tid til å steke opp pannekakene den dagen. Er ferdig på jobb 16, og juletrefesten begynner 17.

Snitter med lammerull, egg og laks, juleleverpostei.. lefser med sennep og julesylte, lefser med kremost og røyka laks..

I mitt hode er det nærmere kake enn mat :P Men der er sikkert tillatt på juletrefest ;)

Ikke dumt, bare at jeg ikke har tid til å steke opp pannekakene den dagen. Er ferdig på jobb 16, og juletrefesten begynner 17.
Erre ikke fest a? :P Men du har et poeng.

Snitter med lammerull, egg og laks, juleleverpostei.. lefser med sennep og julesylte, lefser med kremost og røyka laks..

Lammerull har jeg ikke tenkt på, det er vel også noe folk forbinder med jul vel?

Hvetekake med smør og brunost. Sånn med rosiner i. Er ikke det julete?

Nesjda, spiser det til frokost i jula jeg :D

Haha, fortsatt mer kake enn mat for meg altså. Det ligger jo i navnet også :P

Besteforeldrene brukte det som en lite måltid da, så det er nok ikke så uvanlig her. Og det må jo kvalifisere som smøremat siden det er smør på:P

Haha, fortsatt mer kake enn mat for meg altså. Det ligger jo i navnet også :P

Besteforeldrene brukte det som en lite måltid da, så det er nok ikke så uvanlig her. Og det må jo kvalifisere som smøremat siden det er smør på:P
Her i nord heter det julebrød ;) om det hjelper på? :p

• Liker
Reactions: BMC
Her går det ned både som frokost, lunsj og kveldsmat i jula;)

Ante ikke at det var så vanlig altså. Jeg er ikke oppvokst med det jeg.

Besteforeldrene mine spiste mye hvetebrød, men ikke i jula.

Back
Topp