Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med matmuffins?
Premie: tegnesaker, en pose med julesjokolade, puslespill, juleservietter, julelys...
Jeg ville tatt med rundstykker med karbonade, eller oppskåret brød og karbonader ved siden av.
Og som gevinst ville jeg tatt med en amaryllis eller tre svibler i potte.
Lefser med litt sennep, julesylte og noe annet?
Hadde tatt boller eller julekake med hvit og brun ost![]()
Pannekaker med brunost delt opp i biter med tannpirkere som holder det i sammen;P
Erre ikke fest a?I mitt hode er det nærmere kake enn matMen der er sikkert tillatt på juletrefest
![]()
Ikke dumt, bare at jeg ikke har tid til å steke opp pannekakene den dagen. Er ferdig på jobb 16, og juletrefesten begynner 17.
Snitter med lammerull, egg og laks, juleleverpostei.. lefser med sennep og julesylte, lefser med kremost og røyka laks..
Hvetekake med smør og brunost. Sånn med rosiner i. Er ikke det julete?
Nesjda, spiser det til frokost i jula jegJo det er julete, men i mitt hode er det mer kake enn mat![]()
Nesjda, spiser det til frokost i jula jeg![]()
Her i nord heter det julebrødHaha, fortsatt mer kake enn mat for meg altså. Det ligger jo i navnet også
Besteforeldrene brukte det som en lite måltid da, så det er nok ikke så uvanlig her. Og det må jo kvalifisere som smøremat siden det er smør på![]()
Samme herNesjda, spiser det til frokost i jula jeg![]()
Her går det ned både som frokost, lunsj og kveldsmat i julaNesjda, spiser det til frokost i jula jeg![]()
Her i nord heter det julebrødom det hjelper på?
![]()
Her går det ned både som frokost, lunsj og kveldsmat i jula![]()