Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ikke riska det nei, iallfall ikke før de har vært frisk i mange dagerSå deilig å være ferdig da jeg har noen få gaver igjen, men de fleste er ferdig kjøpt og pakket inn tenkte å gjøre det i ettermiddag
Kos dere masse hos svigers jeg og sambo ville egentlig til asker idag eller imårra, men mamma og søsteren min har hatt omgangssyke, så vet ikke om jeg tørr å la ungene være der!
Ellers blir det nok noe utelek, innelek og tenkte at jentene skulle få lage litt julegaver
Ville ikke riska det nei, iallfall ikke før de har vært frisk i mange dager
Omgangssyke er en kjip julegjest å få på besøk
Blir nok både inne og utelek her idag også ja. Hermine fant en liten gave under juletreet idag, inni var det Playdoh så nå leker hun med det. Det er jo SÅ mye enklere enn plastelina, som er litt hardt å få til.
Lurt med juleskravle
Jeg ligger enda - etter jentejulebord i går/natt! Hadde det supert!!
Mannen har tatt med ungene ut og jeg tenker meg en kaffekopp i senga før jeg drar meg opp.
Vi er ikke ferdige til jul desverre. Ryddig og litt handling igjen.
Så koseligVært på Nordens Ark. Ungene er ute igjen med K, så jeg slapper av. Er litt kald etter jeg gikk der med litt lite klær, selvom det var 6 g. Men var surt og regna på slutten..
Hva gjør dere?
Hvor skal dere?God morgen!
Det ble altfor sent før jeg sovnet i går, men nå er vi oppe alle sammen!
Fyr i ovnen, barne-tv og frokost. Minsten maser om kjeks, men kanskje greit å få spist litt mat først
Siste handling i dag, Legetime for Lillebror og pakking til avreise i morgen.
Siste dagen til ungene i dag. De ville så gjerne, også blir det fri til 5.
Søsteren min og nevøen min har fått omgangssyke. Flott. Og vi skam feire jul med de. Uff. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen jeg... Søsteren min var dårlig, sønnen spøy en gang.
Hun satt på do i hele natt og spydde samtidig. Great!
Hva skal dere idag.
Skal prøve å pakke inn julegaver. Tiltak ;-)
Ville bare titte innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår
De to minste har sin siste dag før ferien i bhgen idag og storesnupp er hos ei venninne rett nedi veien her Så jeg har fått støvsugd, vaska gulv, lagt inn klær i skapet og er igang med og vaske en hau med klær
Vi har det alle bra og ingen syke, måtte det vare ei stund
I morgen begynner jeg og lage noe av all julematen, vi feirer jul hos oss for fjerde året på rad
Vi blir 5 voksne også barna, litt forskjell fra da jeg var liten da vi var 29 mennesker til jul
Juleklemmer fra meg
Huff, ja, vi har ikke vært i seng før 01 hele helga...altfor seint!God morgen!
Det ble altfor sent før jeg sovnet i går, men nå er vi oppe alle sammen!
Fyr i ovnen, barne-tv og frokost. Minsten maser om kjeks, men kanskje greit å få spist litt mat først
Siste handling i dag, Legetime for Lillebror og pakking til avreise i morgen.
SÅ bra at alle er friske!!!Ville bare titte innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår
De to minste har sin siste dag før ferien i bhgen idag og storesnupp er hos ei venninne rett nedi veien her Så jeg har fått støvsugd, vaska gulv, lagt inn klær i skapet og er igang med og vaske en hau med klær
Vi har det alle bra og ingen syke, måtte det vare ei stund
I morgen begynner jeg og lage noe av all julematen, vi feirer jul hos oss for fjerde året på rad
Vi blir 5 voksne også barna, litt forskjell fra da jeg var liten da vi var 29 mennesker til jul
Juleklemmer fra meg