Det er jo lett som en plettJoda men skal jo finne frem dit også å vite hva en skal kjøpe
Hender vi kjøper gaver sammen så da kan søsknene mine få jobben i år og jeg overføre penger til dem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo lett som en plettJoda men skal jo finne frem dit også å vite hva en skal kjøpe
Hender vi kjøper gaver sammen så da kan søsknene mine få jobben i år og jeg overføre penger til dem![]()
Regner med den har kommet nåNoen som vet når plantasjen setter ut julepynten for salg?
Jeg har også lyst til å pynteÅh, har så lyst til å pynte til jul nå, men får vel pent vente noen få uker til.![]()
Jeg har også lyst til å pynte![]()
Jeg har også lyst til å pynte![]()
Så koselig!!Vi får synge julesanger imens.Neste uke skal jeg pakke inn gaver og se på Polarekspressen.
![]()
Rosa julestjerne?Jeg har en rosa julestjerne og 3 svibler da.Fikk de faktisk av gubbis.
Rosa julestjerne?Her går det i rødt, lilla og sølv på julepynten
![]()
Så koselig!!Den skal jeg også se
![]()
Den og reisen til julestjernen ser jeg alltid 1. og 2. juledagMå se den hvert år, og selvfølgelig 3 nøtter til Askepott.![]()
Jeg gleder meg sånn!!Ja, blir ikke noe rosa når jeg begynner å pynte. Da blir det hvitt, sølv, masse rødt og et hint av blått.![]()
Jeg gleder meg sånn!!![]()
Hva skal du bake da?Oh yeah, må holde meg i 2 uker til. Neste søndag blir det julebakst.Blir koselig.
Det har jeg adri laget førBerlinerkranser. Nammenam.![]()
Det har jeg adri laget førHer skal det lages pepperkaker, julemenn, konfektkjeks og sara bernard
![]()
Det er utrolig godtSara B har jeg aldri hørt om, det må jeg Google.![]()