Da mangler jeg bare 1 julegave (til mannen)! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow så bra. Jeg mangler fortsatt 2(muligens 2,5)Da mangler jeg bare 1 julegave (til mannen)!![]()
Hadde meg en skikkelig shoppingdag i går. Vet at både mamma og mormor har ønsket seg de der skjærebrettene fra joseph joseph (sett med 4 stykk) og vanligvis koster de 6-700,- I går hadde de dem på dagstilbud på Tilbords for bare 299,- om du meldte deg inn i kundeklubbenWow så bra. Jeg mangler fortsatt 2(muligens 2,5)
Vi har sånne, brukes masseHadde meg en skikkelig shoppingdag i går. Vet at både mamma og mormor har ønsket seg de der skjærebrettene fra joseph joseph (sett med 4 stykk) og vanligvis koster de 6-700,- I går hadde de dem på dagstilbud på Tilbords for bare 299,- om du meldte deg inn i kundeklubben![]()
Jeg ble kjempegladVi har sånne, brukes masse
Hadd jeg visst det så skulle jeg kjøpt det altså til svigers
Det skjønner jeg veldig godt du ble!Jeg ble kjempeglad![]()
Nå mangler jeg ingen, mannen har ansvaret for gaven til sin far , kun den som ikke er kjøptWow så bra. Jeg mangler fortsatt 2(muligens 2,5)
lister er en fin tingJøss så drevne dere er! Her har jeg to i hus, og mine egne barn aner jeg ikke hva de skal få.. Liker jo egentlig å starte tidlig, nå skal listene skrives.
En fin julHva ønsker dere dere til jul da ladies?![]()
Det var et fint ønske ♡En fin jul
Hvilken mobil ble det?Jeg sa jo for en måned siden:
Ny lader til mobilen (den ene var blitt borte sånn at jeg brukte den jeg pleier ta med meg på jobb hjemme også, og da glemte jeg den stadig hjemme) og sånn deksel/lommebok/beskytter-greier, evt med en ny mobil inni.
Så i går fikk jeg ny mobil, med sånn lommebok/deksel/beskytegreier og selvsagt medfølgende ny lader.
Derved aner jeg ikke hva jeg ønsker meg til jul, om jeg ikke overtaler ham til å legge den under treet likevel. (Jeg får ikke tatt den i bruk helt enda siden den trenger nano-sim og det hadde jeg ikke, så den ligger på vent i ei uke)
Den er stor ja, men den er god! Og vanntettsony. s3? x3? noe tre-greier, antakelig litt større enn jeg egentlig liker, men vi får se.
Wow! Overhode ikke begynt tenkinga ei gang... Og med termin om 14 dager så spørs det å mye julegaveshopping det blir i årNå mangler jeg ingen, mannen har ansvaret for gaven til sin far , kun den som ikke er kjøpt
Finnes da nettbutikkerWow! Overhode ikke begynt tenkinga ei gang... Og med termin om 14 dager så spørs det å mye julegaveshopping det blir i år![]()
Finnes da nettbutikker