Juleskravle 2014

Da mangler jeg bare 1 julegave (til mannen)! :D

Wow så bra. Jeg mangler fortsatt 2(muligens 2,5)
Hadde meg en skikkelig shoppingdag i går. Vet at både mamma og mormor har ønsket seg de der skjærebrettene fra joseph joseph (sett med 4 stykk) og vanligvis koster de 6-700,- I går hadde de dem på dagstilbud på Tilbords for bare 299,- om du meldte deg inn i kundeklubben :D

Hadde meg en skikkelig shoppingdag i går. Vet at både mamma og mormor har ønsket seg de der skjærebrettene fra joseph joseph (sett med 4 stykk) og vanligvis koster de 6-700,- I går hadde de dem på dagstilbud på Tilbords for bare 299,- om du meldte deg inn i kundeklubben :D
Vi har sånne, brukes masse:)
Hadd jeg visst det så skulle jeg kjøpt det altså til svigers

Jøss så drevne dere er! Her har jeg to i hus, og mine egne barn aner jeg ikke hva de skal få.. Liker jo egentlig å starte tidlig, nå skal listene skrives.

Hva ønsker dere dere til jul da ladies? :)

Jeg sa jo for en måned siden:

Ny lader til mobilen (den ene var blitt borte sånn at jeg brukte den jeg pleier ta med meg på jobb hjemme også, og da glemte jeg den stadig hjemme) og sånn deksel/lommebok/beskytter-greier, evt med en ny mobil inni.

Så i går fikk jeg ny mobil, med sånn lommebok/deksel/beskytegreier og selvsagt medfølgende ny lader.

Derved aner jeg ikke hva jeg ønsker meg til jul, om jeg ikke overtaler ham til å legge den under treet likevel. (Jeg får ikke tatt den i bruk helt enda siden den trenger nano-sim og det hadde jeg ikke, så den ligger på vent i ei uke)

Jeg sa jo for en måned siden:

Ny lader til mobilen (den ene var blitt borte sånn at jeg brukte den jeg pleier ta med meg på jobb hjemme også, og da glemte jeg den stadig hjemme) og sånn deksel/lommebok/beskytter-greier, evt med en ny mobil inni.

Så i går fikk jeg ny mobil, med sånn lommebok/deksel/beskytegreier og selvsagt medfølgende ny lader.

Derved aner jeg ikke hva jeg ønsker meg til jul, om jeg ikke overtaler ham til å legge den under treet likevel. (Jeg får ikke tatt den i bruk helt enda siden den trenger nano-sim og det hadde jeg ikke, så den ligger på vent i ei uke)
Hvilken mobil ble det? :)

sony. s3? x3? noe tre-greier, antakelig litt større enn jeg egentlig liker, men vi får se.

sony. s3? x3? noe tre-greier, antakelig litt større enn jeg egentlig liker, men vi får se.
Den er stor ja, men den er god! Og vanntett :)

Har en vanntett sony fra før, så det er jo kjekt det

Nå mangler jeg ingen, mannen har ansvaret for gaven til sin far , kun den som ikke er kjøpt
Wow! Overhode ikke begynt tenkinga ei gang... Og med termin om 14 dager så spørs det å mye julegaveshopping det blir i år ;)

Finnes da nettbutikker

Joda men skal jo finne frem dit også å vite hva en skal kjøpe ;)

Hender vi kjøper gaver sammen så da kan søsknene mine få jobben i år og jeg overføre penger til dem :P

Back
Topp