Juleskravle 2014

Så glad jeg ble når jeg fant en juleskravletråd :D ELSKER jul. Senest søndag spiste jeg julemann og hørte på julemusikk :D

Så glad jeg ble når jeg fant en juleskravletråd :D ELSKER jul. Senest søndag spiste jeg julemann og hørte på julemusikk :D

Haha, det er som jeg skulle ha skrevet det selv :D Elsker jula, og kan nesten ikke vente!! Har allerede tyvstarta på julebrus og begynt å lage en julemusikk- spilleliste på pc'en :P

Haha, det er som jeg skulle ha skrevet det selv :D Elsker jula, og kan nesten ikke vente!! Har allerede tyvstarta på julebrus og begynt å lage en julemusikk- spilleliste på pc'en :p
Det er så KOSLIG!! :D

Det er så KOSLIG!! :D

Veeeeldig koselig :D Har alltid elsket jula helt siden jeg var bitteliten, men mista faktisk litt gnisten når jeg først kom opp i voksen alder. Men når jeg fikk barn selv, så fikk jeg absolutt gnisten tilbake, fordi det å se gleden i sønnen min sitt ansikt når jula nærmer seg, nissene kommer fram, snøen kommer og vi skal åpne julegaver etterhvert, det er virkelig stort :D

Veeeeldig koselig :D Har alltid elsket jula helt siden jeg var bitteliten, men mista faktisk litt gnisten når jeg først kom opp i voksen alder. Men når jeg fikk barn selv, så fikk jeg absolutt gnisten tilbake, fordi det å se gleden i sønnen min sitt ansikt når jula nærmer seg, nissene kommer fram, snøen kommer og vi skal åpne julegaver etterhvert, det er virkelig stort :D
Gleder meg sånn til jeg får barn og kan oppleve slike øyeblikk :)

Ja, det er helt fantastisk! Det er virkelig det beste med jula nå, det å gjøre julemåneden fin og spennende for gutten vår :) Husker selv hvor magisk jeg syns jula var, da jeg var liten :)
For ikke å snakke om maten. Sikler bare jeg tenker på det :D Hva pleier dere å spise julaften da?

For ikke å snakke om maten. Sikler bare jeg tenker på det :D Hva pleier dere å spise julaften da?

Ja, absolutt :D Vi feirer annethvert år hos mamma og svigers :) Hos mamma har vi alltid ribbe, medisterkaker, julepølse med diverse tilbehør, og hos svigers bytter de litt på. Det kan være alt ifra pinnekjøtt til stekt andebryst :)

Ja, absolutt :D Vi feirer annethvert år hos mamma og svigers :) Hos mamma har vi alltid ribbe, medisterkaker, julepølse med diverse tilbehør, og hos svigers bytter de litt på. Det kan være alt ifra pinnekjøtt til stekt andebryst :)
Vi har samme ordningen :P Jeg liker best å feire hos mamma så jeg kan være med lillesøsteren min. Der har vi: pinnekjøtt, svineribbe, svinemør, dampamør, poteter, kålrabistappe og rødkål :D

Vi har samme ordningen :p Jeg liker best å feire hos mamma så jeg kan være med lillesøsteren min. Der har vi: pinnekjøtt, svineribbe, svinemør, dampamør, poteter, kålrabistappe og rødkål :D

Ja, jeg ser den :) Er jo alltid best å feire "hjemme" :P Syns det er så koselig å feire hjemme jeg også, for da får sønnen min feiret sammen med kusinene sine :) Og jeg med mamma og søsknene mine selvfølgelig ;)

Mmmm nam, hørtes godt ut :D

Det gjør jeg også, elsker julen! I fjor ble alt itt amputert og jeg hadde ikke overskudd til å gjøre noe som helst men i år skal det bli annerledes

Åå, så kjedelig... Men det er godt du er innstilt på at den skal bli bedre i år da :) Begynner å nærme seg med stormskritt nå :D

Ja, jeg ser den :) Er jo alltid best å feire "hjemme" :p Syns det er så koselig å feire hjemme jeg også, for da får sønnen min feiret sammen med kusinene sine :) Og jeg med mamma og søsknene mine selvfølgelig ;)

Mmmm nam, hørtes godt ut :D
Farlig godt :)

Er liksom best det man er vandt til. Hos svigers serverer de medisterkaker og sosisser som jeg ikke er særlig glad i. Også er der ingen barn så det blir lett kjedelig. De liker jo også å hvile etter middag og slikt... :P

Hvile etter middag, ja. Det driver svigers også med.

Hos mine foreldre derimot droppet vi desserten og tok tre, nisse og pakker så tidlig som mulig (vi voksne la til side våre pakker da vi var fire unger på 0-3,5 år) for å komme gjennom det før de ble for trøtte.

Unger som ber om å få legge seg med halvparten av gavene enda ikke pakket ut, fordi vi først skal hviiiiile, se tv, lese julehefter og bare seeeeee på pakkene under treet??

Not happening.

Nå feirer vi hjemme, på vårt vis

Back
Topp