Så glad jeg ble når jeg fant en juleskravletråd
ELSKER jul. Senest søndag spiste jeg julemann og hørte på julemusikk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julemusikk hører jeg også på nå, julemannen må vente litt til.Så glad jeg ble når jeg fant en juleskravletrådELSKER jul. Senest søndag spiste jeg julemann og hørte på julemusikk
![]()
Så glad jeg ble når jeg fant en juleskravletrådELSKER jul. Senest søndag spiste jeg julemann og hørte på julemusikk
![]()
Men den er så god! Hvertfall med kakao tilJulemusikk hører jeg også på nå, julemannen må vente litt til.
Det er så KOSLIG!!Haha, det er som jeg skulle ha skrevet det selvElsker jula, og kan nesten ikke vente!! Har allerede tyvstarta på julebrus og begynt å lage en julemusikk- spilleliste på pc'en
![]()
Det er jeg enig i at den erMen den er så god! Hvertfall med kakao til![]()
Det er så KOSLIG!!![]()
Gleder meg sånn til jeg får barn og kan oppleve slike øyeblikkVeeeeldig koseligHar alltid elsket jula helt siden jeg var bitteliten, men mista faktisk litt gnisten når jeg først kom opp i voksen alder. Men når jeg fikk barn selv, så fikk jeg absolutt gnisten tilbake, fordi det å se gleden i sønnen min sitt ansikt når jula nærmer seg, nissene kommer fram, snøen kommer og vi skal åpne julegaver etterhvert, det er virkelig stort
![]()
Gleder meg sånn til jeg får barn og kan oppleve slike øyeblikk![]()
For ikke å snakke om maten. Sikler bare jeg tenker på detJa, det er helt fantastisk! Det er virkelig det beste med jula nå, det å gjøre julemåneden fin og spennende for gutten vårHusker selv hvor magisk jeg syns jula var, da jeg var liten
![]()
For ikke å snakke om maten. Sikler bare jeg tenker på detHva pleier dere å spise julaften da?
Det er så koselig med jul og juleforbredelserJa, det er helt fantastisk! Det er virkelig det beste med jula nå, det å gjøre julemåneden fin og spennende for gutten vårHusker selv hvor magisk jeg syns jula var, da jeg var liten
![]()
Det er så koselig med jul og juleforbredelser
Vi har samme ordningenJa, absoluttVi feirer annethvert år hos mamma og svigers
Hos mamma har vi alltid ribbe, medisterkaker, julepølse med diverse tilbehør, og hos svigers bytter de litt på. Det kan være alt ifra pinnekjøtt til stekt andebryst
![]()
Det gjør jeg også, elsker julen! I fjor ble alt itt amputert og jeg hadde ikke overskudd til å gjøre noe som helst men i år skal det bli annerledesJaa, kjempekoselig! Gleder meg bare mer og mer nå![]()
Vi har samme ordningenJeg liker best å feire hos mamma så jeg kan være med lillesøsteren min. Der har vi: pinnekjøtt, svineribbe, svinemør, dampamør, poteter, kålrabistappe og rødkål
![]()
Det gjør jeg også, elsker julen! I fjor ble alt itt amputert og jeg hadde ikke overskudd til å gjøre noe som helst men i år skal det bli annerledes
Farlig godtJa, jeg ser denEr jo alltid best å feire "hjemme"
Syns det er så koselig å feire hjemme jeg også, for da får sønnen min feiret sammen med kusinene sine
Og jeg med mamma og søsknene mine selvfølgelig
Mmmm nam, hørtes godt ut![]()
jaaa heldigvis. Gleder meg sånn ,selv om jeg fortsatt ikke aner hvor vi skal væreÅå, så kjedelig... Men det er godt du er innstilt på at den skal bli bedre i år daBegynner å nærme seg med stormskritt nå
![]()