Det er godt mulig.. Må ha vore slutten av 80-talet det då![]()
1989 og 1994
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt mulig.. Må ha vore slutten av 80-talet det då![]()
Jaaaa.... Den er så fiiiin!Minnes vagt noe om det ja
Her i huset er "Nå er dagen omme, og natten kommer snart" fra Karsten og Petra den gjeveste for øyeblikket...
Syns den er fantastisk finMåtte jo inn på YouTube å se. Hehehusker den ja!
Jaaaa.... Den er så fiiiin!
1989 og 1994
Jeg så den første isåfall. Da var jeg 7 år. Siste året vi bodde på Lillehammer faktisk.Då såg eg det nok begge gongane. Var fem og ti år dei gongane
![]()
Får tårer i øynene når jeg hører den. Hormonell? NeeeeiiiidaDen er det
Minnes vagt noe om det ja
Her i huset er "Nå er dagen omme, og natten kommer snart" fra Karsten og Petra den gjeveste for øyeblikket...
Hehe, det må vere lov! Nydelig sangFår tårer i øynene når jeg hører den. Hormonell? Neeeeiiiida![]()
HahaEg måtte jo berre sette på Karsten og Petra her, for og høyre songen. Den var kjempefin :-D
Blei jo litt nysgjerrig, må forståHaha![]()
Det har vi ogsåSaknar Jul i skomakargata egmen har det heldigvis på DVD
![]()
Eg fekk den tilsendt eit år eg budde i USA. Og var der i jula. Då var det ekstra kjekt med skomakargataDet har vi også
Det skjønner jeg.Eg fekk den tilsendt eit år eg budde i USA. Og var der i jula. Då var det ekstra kjekt med skomakargata![]()
Jeg tenker hver vår, hvis ikke blir det fort kaos i tråden?I kveld tror jeg at jeg skal begynne. Bestille ting.
For jeg trenger noe å fokusere på. Og dette er jo kjekt.
Jeg elsker jul. Virkelig elsker jul. Og forberedelser.
Lurer på en "Sara sine juleforberedelser"-tråd hvor jeg kan legge lister? Og alle et fri til å spørre eller kommenter heller komme med råd.
Flere som vil ha sånn? Skal vi evt ha en felles, eller hver vår?
RødDer er vel blånissar i Amalies Jul, eller blandar eg då? Det kom i -95![]()
Blåfjell i 99, Månetoppen ikke før 2002Rød
Så kom månetoppen, der var begge deler
Så kom jul i blåfjell![]()