Det var det. Men ingen fare, eg har bestilt snøHåper vi får snø på julaften i åri fjor var det dårlig med snø og julestemning ja :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det. Men ingen fare, eg har bestilt snøHåper vi får snø på julaften i åri fjor var det dårlig med snø og julestemning ja :/
Ja, Amalies Jul var også kjekk. Og så huskar eg enno lengre tilbake til "Den Gylne Hale". Var såå kjekt å lære teiknespråk
Og ja, Askepott er must her og![]()
Håper vi får snø på julaften i åri fjor var det dårlig med snø og julestemning ja :/
så kjekt!Nemlig denne.
Den gyldne Hale husker jeg også, det var stas med tegnspråk, siden vi lærte det på skolen også, vi hadde en døv elev i klassen.
Blånissene kom ikke før jeg ikke int meg for julekalender lenger tror jeg?Amalies jul så jeg ikke første gangen den gikk, men jeg har sett den i senere tid, og ja, jeg liker den, men har et nærere forhold til blånissene, og det er ikke meg i mot at det er månetoppen i år.
Jaaaa, den gyldne hale! Tror faktisk den kun ble sendt 1 eller 2 ganger.Ja, Amalies Jul var også kjekk. Og så huskar eg enno lengre tilbake til "Den Gylne Hale". Var såå kjekt å lære teiknespråk
Og ja, Askepott er must her og![]()
Det er godt mulig.. Må ha vore slutten av 80-talet det dåJaaaa, den gyldne hale! Tror faktisk den kun ble sendt 1 eller 2 ganger.
Der er vel blånissar i Amalies Jul, eller blandar eg då? Det kom i -95Blånissene kom ikke før jeg ikke int meg for julekalender lenger tror jeg?
Er 87 mod
Blånissene kom ikke før jeg ikke int meg for julekalender lenger tror jeg?
Er 87 mod
Der er vel blånissar i Amalies Jul, eller blandar eg då? Det kom i -95![]()
Åja, det var slik det var jaAmalies jul er rødnissene, jul i blåfjell er blånissene, og månetoppen er begge.
Fryktelig innvikletAmalies jul er rødnissene, jul i blåfjell er blånissene, og månetoppen er begge.
Men Amalies jul har den skjønnaste nattasangen i alle fallFryktelig innviklet![]()
Husker jeg synes det var så kult pga det huset de brukte. Det var på Lillehammer og jeg bodde der da, hahaDet er godt mulig.. Må ha vore slutten av 80-talet det då![]()
Men Amalies jul har den skjønnaste nattasangen i alle fall![]()
Hehe, det var nok kjempekult! Eg syns også det var veldig kjekt når eg kjente igjen bygningar på tvHusker jeg synes det var så kult pga det huset de brukte. Det var på Lillehammer og jeg bodde der da, hahaikke inni, men huset utenpå liksom.
Minnes vagt noe om det ja
Her i huset er "Nå er dagen omme, og natten kommer snart" fra Karsten og Petra den gjeveste for øyeblikket...
Måtte jo inn på YouTube å se. HeheMen Amalies jul har den skjønnaste nattasangen i alle fall![]()