Juleskravle 2014

Ehh, der gjorde jeg feil, jeg mente å svare på det i et og samme innlegg ja, og sitere enannen etterpå...

Ja, Amalies Jul var også kjekk. Og så huskar eg enno lengre tilbake til "Den Gylne Hale". Var såå kjekt å lære teiknespråk :D
Og ja, Askepott er must her og:)

Nemlig denne.

Den gyldne Hale husker jeg også, det var stas med tegnspråk, siden vi lærte det på skolen også, vi hadde en døv elev i klassen.

Nemlig denne.

Den gyldne Hale husker jeg også, det var stas med tegnspråk, siden vi lærte det på skolen også, vi hadde en døv elev i klassen.
så kjekt! :) Syns å huske det var veldig lærerikt! Og var sikkert ekstra kjekt for dokke, som kunne bruke det i kvardagen også :-)

Jeg elsker jula, og førjuls tiden! Bruker å henge og julegardiner, legge på løpere, julestjerner og røde lys allerede til advent. Koser meg sånn frem mot jul, og er ferdig med jula og pakker den bort første helga i januar.

Amalies jul så jeg ikke første gangen den gikk, men jeg har sett den i senere tid, og ja, jeg liker den, men har et nærere forhold til blånissene, og det er ikke meg i mot at det er månetoppen i år.
Blånissene kom ikke før jeg ikke int meg for julekalender lenger tror jeg?

Er 87 mod

Ja, Amalies Jul var også kjekk. Og så huskar eg enno lengre tilbake til "Den Gylne Hale". Var såå kjekt å lære teiknespråk :D
Og ja, Askepott er must her og:)
Jaaaa, den gyldne hale! Tror faktisk den kun ble sendt 1 eller 2 ganger.

Blånissene kom ikke før jeg ikke int meg for julekalender lenger tror jeg?

Er 87 mod

Jeg har stort sett alltid sett barnetv i desember

Men jeg er 79 modell da, og så vel ikke blånissene heller første gang, men jeg har sett dem i senere tid, både før og etter vi fikk unger. Eldste vår er jo 6

Det er godt mulig.. Må ha vore slutten av 80-talet det då :)
Husker jeg synes det var så kult pga det huset de brukte. Det var på Lillehammer og jeg bodde der da, haha:) ikke inni, men huset utenpå liksom.

Men Amalies jul har den skjønnaste nattasangen i alle fall :)

Minnes vagt noe om det ja

Her i huset er "Nå er dagen omme, og natten kommer snart" fra Karsten og Petra den gjeveste for øyeblikket...

Husker jeg synes det var så kult pga det huset de brukte. Det var på Lillehammer og jeg bodde der da, haha:) ikke inni, men huset utenpå liksom.
Hehe, det var nok kjempekult! Eg syns også det var veldig kjekt når eg kjente igjen bygningar på tv:p

Minnes vagt noe om det ja

Her i huset er "Nå er dagen omme, og natten kommer snart" fra Karsten og Petra den gjeveste for øyeblikket...

"Snart er det mørkt, i stall og i låve, nå skal alle nissunger sove" :-)
Fast innslag her :)

Back
Topp