Julekort

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Sender dere det? :)

Det gjør vi :) har fått levert noen men har enda en hel haug igjen :o
Vi sender ut ikke mindre enn 50 stk i år :p

Det skal sendes ja, men blir mer nyttårshilsen her i år da:p

Men hun kommer i morgen så får du laget kort da :p går fort det ;) eller lager du de selv? Jeg bestillte på Fotoknudsen :p orker ikke lage de 50 for hånd akkurat :eek:
Nei, ikke pokker om jeg lager selv:P haha...skal lage dåpsinvitasjoner selv, men da har jeg tiden og roen på meg:)
Blir fotoknutsen her også:)

Planen er å sende ut (sammen med veldig forsinket takkekort for bryllupet, har kortene men ikke skrevet. Sett at jeg er ett år bak planen så kan jeg likesågodt slenge med en julehilsen med bilde av Nicolai ;) )

Planen er å sende ut (sammen med veldig forsinket takkekort for bryllupet, har kortene men ikke skrevet. Sett at jeg er ett år bak planen så kan jeg likesågodt slenge med en julehilsen med bilde av Nicolai ;) )
Hehe det er fort gjort å glemme slike kort da :D

Et lite tips til dere som skal bestille på Fotoknudsen ol. UNICEF har kort man kan bestille med egne bilder! Kortene er kjempe fine, mange design å velge i! Og så støtter man en god sak!

Eneste som er er at det er en bitte liten tekst om at det er gått penger til UNICEF på baksiden av kortet.. Der skal jeg bestille alle julekort og takkekort :)

Et lite tips til dere som skal bestille på Fotoknudsen ol. UNICEF har kort man kan bestille med egne bilder! Kortene er kjempe fine, mange design å velge i! Og så støtter man en god sak!

Eneste som er er at det er en bitte liten tekst om at det er gått penger til UNICEF på baksiden av kortet.. Der skal jeg bestille alle julekort og takkekort :)
Det var en fin tanke da :D
Det må jeg prøve å huske til neste år :D her er alle kortene allerede i hus

Ja vi sender ut med bilde av lillegutten:)

Vi har laget våre første julekort i år :D Med et fint bilde av jenta vår :)

Har lyst å gjøre det hvert år, men jeg glemmer av og så blir det så sent. Enten det eller så blir det for mye stress, rett og slett! Men syns det er koselig, og ønsker jeg hadde fått til hvert år men..

Skal sjekke det ut til neste gang! Kjempefin måte å gjøre det på!!

Her ble kortene skrevet og sendt i går :O

Skal jeg huske til neste år! Er allerede sendt ut for i år :p

Tja.. Det har hendt, men vet ikke helt i år :) er en koselig ting å gjøre da :D 50 stk var ikke dårlig :D

Back
Topp