Sender dere det?
Det gjør vi
har fått levert noen men har enda en hel haug igjen
Vi sender ut ikke mindre enn 50 stk i år
Det gjør vi
Vi sender ut ikke mindre enn 50 stk i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hun kommer i morgen så får du laget kort daDet skal sendes ja, men blir mer nyttårshilsen her i år da![]()
Nei, ikke pokker om jeg lager selvMen hun kommer i morgen så får du laget kort dagår fort det
eller lager du de selv? Jeg bestillte på Fotoknudsen
orker ikke lage de 50 for hånd akkurat
![]()
HeheheNei, ikke pokker om jeg lager selvhaha...skal lage dåpsinvitasjoner selv, men da har jeg tiden og roen på meg
![]()
Blir fotoknutsen her også![]()
Hehe det er fort gjort å glemme slike kort daPlanen er å sende ut (sammen med veldig forsinket takkekort for bryllupet, har kortene men ikke skrevet. Sett at jeg er ett år bak planen så kan jeg likesågodt slenge med en julehilsen med bilde av Nicolai)
Veldig... og så er det litt flaut når du henger ett helt år bak planen. Men nå som han er ute så er det en liten unnskyldningHehe det er fort gjort å glemme slike kort da![]()
Ja det er detVeldig... og så er det litt flaut når du henger ett helt år bak planen. Men nå som han er ute så er det en liten unnskyldning![]()
Det var en fin tanke daEt lite tips til dere som skal bestille på Fotoknudsen ol. UNICEF har kort man kan bestille med egne bilder! Kortene er kjempe fine, mange design å velge i! Og så støtter man en god sak!
Eneste som er er at det er en bitte liten tekst om at det er gått penger til UNICEF på baksiden av kortet.. Der skal jeg bestille alle julekort og takkekort![]()
Skal sjekke det ut til neste gang! Kjempefin måte å gjøre det på!!Et lite tips til dere som skal bestille på Fotoknudsen ol. UNICEF har kort man kan bestille med egne bilder! Kortene er kjempe fine, mange design å velge i! Og så støtter man en god sak!
Eneste som er er at det er en bitte liten tekst om at det er gått penger til UNICEF på baksiden av kortet.. Der skal jeg bestille alle julekort og takkekort![]()
Et lite tips til dere som skal bestille på Fotoknudsen ol. UNICEF har kort man kan bestille med egne bilder! Kortene er kjempe fine, mange design å velge i! Og så støtter man en god sak!