Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er en 20stk +/-Imponerende!Mange dere kjøper til? Er langt fra i boks nei, men begynt
Så kult med kalender - hvilken type blir det?Å hallo! Du er en flinkisjeg har bare begynt å tenke på hva vi skal kjøpe. Og på ønskelista til O
![]()
Jeg må jo lage kalender først også(til sambo, ikke O)
Pleier vanligvis å begynne å tenke på det i desember, glemmer litt av det og så blir det hasteløsning uken førHar ikke begynt og tenke på det en gang![]()
Veldig greit å fikse mens de små er i barnehagen jaVi ble enige forrige uke om hvordan vi skulle feire julaften, trodde vi var tidlig ute
Men jeg går ut i 7 ukers permisjon igjen til uka, og de 2 siste ukene skal mini i barnehagen så jeg har sagt til samboer at jeg vil at vi skal begynne planleggingen så kan jeg fikse dette mens hun er i barnehagen sånn at alt er klart til 1. søndag i advent. Syntes det er så deilig når man kan bruke hele desember på å gjøre koselige ting hjemme fremfor å løpe rundt på kjøpesentre og stresse med å lete etter gaver og ikke helt vite hva man leter etter.
Pakkekalender. han eeelsker pakkerSå kult med kalender - hvilken type blir det?
Jojo, men smart å gjøre det sånn da. Hva har dere kjøpt til lillegutt så langt? Før jul kommer jo bursdagen dems ogsåEr en 20stk +/-
Skal nevnes at flere får samme gave (en del kinogavekort feks), da er det plutselig mye raskere prosess.
Gjenstår egentlig bare å motta det som er bestilt og pakke inn
Men tror nok det blir noen siste innkjøp til lillegutt da![]()
Veldig greit å fikse mens de små er i barnehagen ja
Hvor blir det jul da? (Hos oss er det en eviggående diskusjonmen vet hvor de tre neste blir :O )
Jeg tenker at jeg skal bli ferdig innen november hvert år, men det drøyer alltid litt altså. HehePleier vanligvis å begynne å tenke på det i desember, glemmer litt av det og så blir det hasteløsning uken før![]()
Så koselig! Har tenkt litt på det, men ender alltid med at han får en litt stor sjokolade/godiskalenderPakkekalender. han eeelsker pakkerikke så nøye på hva som er inni
så bruker å gi sokker, dusjsåpe, sjokolade osv. Fredager og lørdager får han en øl fra polet
og gaven på julaften er en "ordentlig" gave. I fjor var det en Bazinga t-skjorte ala Sheldon
![]()
Har hittil kjøpt litt leker (duplo, lekekassaapparat) og et kostyme. Lot meg ellers inspirere av ideen med fotobok, samle hele året i en - tror ikke han får så mye ut av det i starten, men sikkert morsomt å ha når han blir (en god del) størreJojo, men smart å gjøre det sånn da. Hva har dere kjøpt til lillegutt så langt? Før jul kommer jo bursdagen dems også
Her blir det også hos svigermor - hun flyttet i sommer og vil veldig gjerne feire i nye huset. Da kommer også hans søsken m familieBlir jul hjemme med svigermor og søstrene til begge. Søster til samboer kommer hjem for første gang på mange år så svigermor tok det nesten for gitt at vi skulle feire med dem. Satt laaaangt inne og kamelen er ikke helt ferdigsvelget.. men som deg vet jeg hvor vi skal neste år
Vi har begge skilte foreldre i tillegg til at jeg har to sett besteforeldre. Merker veldig at første barnebarn/oldebarn har kommet og at det er mange forventninger. Frister nesten å sette opp en 20-års plan for å slippe maset (som forøvrig begynner rundt sankthans).
Hvordan blir det hos dere? Har du bestemt de neste 3 årene allerede?
Det er så koselig med hjemmelagde gaver! Skulle sånn sett ønske at jeg var litt mer kreativJeg er ikke ferdig, men jeg er godt på veiLager hjemmelagde ting, så da har jeg begynt tidlig (begynte i vinter).
Noen har jeg ferdig gaver til, men kommer stadig på noe å tilføye!! Ikke begynt i det hele tatt på gaver til mine to jenter, eller samboeren min, da.
Oj, ja ser at det blir travelt da ja! Skulle nesten delegert innkjøpene til noen, men er jo så koselig å kjøpe inn gaverJeg tenker at jeg skal bli ferdig innen november hvert år, men det drøyer alltid litt altså. Hehe![]()
I år blir det sein julehandel, har eksamen i slutten av november pluss 4 av 5 i hus som har bursdag slutten/begynnelsen av november og desember. Så føler jeg har mer enn nok akkurat nå ja![]()
Jeg har heklet, jaDet er så koselig med hjemmelagde gaver! Skulle sånn sett ønske at jeg var litt mer kreativdu heklet?