Julegaver

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
I år er jeg tidlig ute og har nesten alle julegavene i boks allerede :O

For en som ellers fremdeles lurer på hva hun skal kjøpe uken før juleaften virker dette absurd :P

Fler som er tidlig ute?

Imponerende!Mange dere kjøper til? Er langt fra i boks nei, men begynt

Å hallo! Du er en flinkis :D jeg har bare begynt å tenke på hva vi skal kjøpe. Og på ønskelista til O :)

Jeg må jo lage kalender først også :P (til sambo, ikke O)

Vi ble enige forrige uke om hvordan vi skulle feire julaften, trodde vi var tidlig ute :joyful:

Men jeg går ut i 7 ukers permisjon igjen til uka, og de 2 siste ukene skal mini i barnehagen så jeg har sagt til samboer at jeg vil at vi skal begynne planleggingen så kan jeg fikse dette mens hun er i barnehagen sånn at alt er klart til 1. søndag i advent. Syntes det er så deilig når man kan bruke hele desember på å gjøre koselige ting hjemme fremfor å løpe rundt på kjøpesentre og stresse med å lete etter gaver og ikke helt vite hva man leter etter.

Imponerende!Mange dere kjøper til? Er langt fra i boks nei, men begynt
Er en 20stk +/-
Skal nevnes at flere får samme gave (en del kinogavekort feks), da er det plutselig mye raskere prosess.

Gjenstår egentlig bare å motta det som er bestilt og pakke inn :P

Men tror nok det blir noen siste innkjøp til lillegutt da :P

Å hallo! Du er en flinkis :D jeg har bare begynt å tenke på hva vi skal kjøpe. Og på ønskelista til O :)

Jeg må jo lage kalender først også :P (til sambo, ikke O)
Så kult med kalender - hvilken type blir det?

Vi ble enige forrige uke om hvordan vi skulle feire julaften, trodde vi var tidlig ute :joyful:

Men jeg går ut i 7 ukers permisjon igjen til uka, og de 2 siste ukene skal mini i barnehagen så jeg har sagt til samboer at jeg vil at vi skal begynne planleggingen så kan jeg fikse dette mens hun er i barnehagen sånn at alt er klart til 1. søndag i advent. Syntes det er så deilig når man kan bruke hele desember på å gjøre koselige ting hjemme fremfor å løpe rundt på kjøpesentre og stresse med å lete etter gaver og ikke helt vite hva man leter etter.
Veldig greit å fikse mens de små er i barnehagen ja :)

Hvor blir det jul da? (Hos oss er det en eviggående diskusjon :P men vet hvor de tre neste blir :O )

Så kult med kalender - hvilken type blir det?
Pakkekalender. han eeelsker pakker :P ikke så nøye på hva som er inni :P så bruker å gi sokker, dusjsåpe, sjokolade osv. Fredager og lørdager får han en øl fra polet ;) og gaven på julaften er en "ordentlig" gave. I fjor var det en Bazinga t-skjorte ala Sheldon :D

Er en 20stk +/-
Skal nevnes at flere får samme gave (en del kinogavekort feks), da er det plutselig mye raskere prosess.

Gjenstår egentlig bare å motta det som er bestilt og pakke inn :p

Men tror nok det blir noen siste innkjøp til lillegutt da :p
Jojo, men smart å gjøre det sånn da. Hva har dere kjøpt til lillegutt så langt? Før jul kommer jo bursdagen dems også

Veldig greit å fikse mens de små er i barnehagen ja :)

Hvor blir det jul da? (Hos oss er det en eviggående diskusjon :P men vet hvor de tre neste blir :O )

Blir jul hjemme med svigermor og søstrene til begge. Søster til samboer kommer hjem for første gang på mange år så svigermor tok det nesten for gitt at vi skulle feire med dem. Satt laaaangt inne og kamelen er ikke helt ferdigsvelget.. men som deg vet jeg hvor vi skal neste år

Vi har begge skilte foreldre i tillegg til at jeg har to sett besteforeldre. Merker veldig at første barnebarn/oldebarn har kommet og at det er mange forventninger. Frister nesten å sette opp en 20-års plan for å slippe maset (som forøvrig begynner rundt sankthans).

Hvordan blir det hos dere? Har du bestemt de neste 3 årene allerede?

Jeg er ikke ferdig, men jeg er godt på vei :) Lager hjemmelagde ting, så da har jeg begynt tidlig (begynte i vinter).
Noen har jeg ferdig gaver til, men kommer stadig på noe å tilføye :p !! Ikke begynt i det hele tatt på gaver til mine to jenter, eller samboeren min, da.

Pleier vanligvis å begynne å tenke på det i desember, glemmer litt av det og så blir det hasteløsning uken før ;)
Jeg tenker at jeg skal bli ferdig innen november hvert år, men det drøyer alltid litt altså. Hehe :p
I år blir det sein julehandel, har eksamen i slutten av november pluss 4 av 5 i hus som har bursdag slutten/begynnelsen av november og desember. Så føler jeg har mer enn nok akkurat nå ja ;)

Pakkekalender. han eeelsker pakker :P ikke så nøye på hva som er inni :P så bruker å gi sokker, dusjsåpe, sjokolade osv. Fredager og lørdager får han en øl fra polet ;) og gaven på julaften er en "ordentlig" gave. I fjor var det en Bazinga t-skjorte ala Sheldon :D
Så koselig! Har tenkt litt på det, men ender alltid med at han får en litt stor sjokolade/godiskalender

Jojo, men smart å gjøre det sånn da. Hva har dere kjøpt til lillegutt så langt? Før jul kommer jo bursdagen dems også
Har hittil kjøpt litt leker (duplo, lekekassaapparat) og et kostyme. Lot meg ellers inspirere av ideen med fotobok, samle hele året i en - tror ikke han får så mye ut av det i starten, men sikkert morsomt å ha når han blir (en god del) større :)
Klær er nok det han får fra resten av familien, men blir nok noe der og :)

Men spørs om lekene ikke går til bursdagen og at jeg finner på noe annet til jul (man er vel aldri helt ferdig selv om man tror det :P )

Blir jul hjemme med svigermor og søstrene til begge. Søster til samboer kommer hjem for første gang på mange år så svigermor tok det nesten for gitt at vi skulle feire med dem. Satt laaaangt inne og kamelen er ikke helt ferdigsvelget.. men som deg vet jeg hvor vi skal neste år

Vi har begge skilte foreldre i tillegg til at jeg har to sett besteforeldre. Merker veldig at første barnebarn/oldebarn har kommet og at det er mange forventninger. Frister nesten å sette opp en 20-års plan for å slippe maset (som forøvrig begynner rundt sankthans).

Hvordan blir det hos dere? Har du bestemt de neste 3 årene allerede?
Her blir det også hos svigermor - hun flyttet i sommer og vil veldig gjerne feire i nye huset. Da kommer også hans søsken m familie :)

Året etter er det sannsynlig at mannen vil feire hjemme, men jeg mener vi skal feire i Frankrike med min familie - får se det litt an, den som "taper" den kampen vinner den neste. Så der er det avklart 3år frem i tid :P

Jeg er ikke ferdig, men jeg er godt på vei :) Lager hjemmelagde ting, så da har jeg begynt tidlig (begynte i vinter).
Noen har jeg ferdig gaver til, men kommer stadig på noe å tilføye :p !! Ikke begynt i det hele tatt på gaver til mine to jenter, eller samboeren min, da.
Det er så koselig med hjemmelagde gaver! Skulle sånn sett ønske at jeg var litt mer kreativ :P du heklet?

Jeg tenker at jeg skal bli ferdig innen november hvert år, men det drøyer alltid litt altså. Hehe :p
I år blir det sein julehandel, har eksamen i slutten av november pluss 4 av 5 i hus som har bursdag slutten/begynnelsen av november og desember. Så føler jeg har mer enn nok akkurat nå ja ;)
Oj, ja ser at det blir travelt da ja! Skulle nesten delegert innkjøpene til noen, men er jo så koselig å kjøpe inn gaver :)

Det er så koselig med hjemmelagde gaver! Skulle sånn sett ønske at jeg var litt mer kreativ :p du heklet?
Jeg har heklet, ja :) Og sydd! :) Det er hovedgavene i år, et fam.medlem ønsket seg noe spesielt sydd av meg i fjor (forkle), men fikk ikke laget det :( (Ikke så rart siden vesla var 1,5 mnd til jul hehe). Så tenkte å prøve i år :)

Back
Topp