Julegaver

En tråd i 'Januar 2016' startet av iamlisa, 28 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. TinaMor88 Flørter med forumet

Jeg er snart ferdig med å kjøpe julegaver! Har også 2 komplette pakke kalendere til mine solstråler! :-D
    Er godt fornøyd med å slippe stresd og å ha nøye planlagt gaver til alle sammen ❤

• Liker Liker x 2
  2. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Har skrevet liste, men ikke begynt på den enda..:p Vet hva alle skal få da, bortsett fra gubben, så det er jo en start:)

3. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Kjøpt en del leker på tilbud. Ligger på vent til å pakke inn, men mangler alle voksne egentlig

4. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Er ferdig, mangler bare å pakke inn

5. Blakken Gift med forumet Januarlykke 2016

Ikke kjøpt en eneste én. Har kjøpt stoff til å sy sengetøy av, men ikke bestemt meg for om jeg skal beholde selv eller gi bort. Bør vel kanskje gi bort ;)

6. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til nesten alle, så håper å bli ferdig i løpet av denne eller neste uke :)

7. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Pleier å være ferdig i nov...men i år har jeg ikke en gang startet;/ *sukk*

8. Happy_90 Elsker forumet Desemberglede 2015

Har kjøpt 15, og manglar no 6 stk :)

9. Trolltil2 2016 <3 JuniJubel2021

Har kommet et stykke på vei! :)

10. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Nei. Men her skal jentungen lage julegaver og det gjør ting mye lettere.

11. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Tenkte også at barna skal få male kunstverk på lerret å gi vekk til besteforeldre og slikt. Ha litt juleverksted :) Blir koselig de :)

12. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Vi lagde med fingermaling i fjor og gjør nok det samme i år også. Hu elsker å tegne osv. Vi gir det bort til alle i familien. Våre søsken får en ting ekstra og våre besteforeldre og foreldre får ett hefte med bilder av hu fra året som har gått. Syntes der var så fint i fjor og alle sier hvor glade de er det hefter hver gang vi er der.

13. Bkno7798152 Flørter med forumet

Ble ferdig igår! :)
    Med kraftig bekkenløsning og ( litt )sjans for prematur fødsel, er det greit å være ferdig sånn i tilfelle.

• Liker Liker x 1
  14. Mininr3 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Januarlykke 2016

Straks ferdig faktisk! Gotta love nettshopping;) blir det vanlige til besteforeldre/oldeforeldre med kalender og noe hjemmelaget fra vesla. Mangler en ting til min søster og noe til gubben bare:)
    Ingen aning hva jeg skal finne på der men:p

• Liker Liker x 1
  15. Hønemor <3 Forumet er livet Desemberglede 2015

Har fire julegaver + 1 desember bursdagsgave igjen.. :)
    Dette er første år jeg har vært så tidlig ute med kjøp av julegaver :D Jeg pleier vanligvis å begynne med julegaver i midten av desember og i år begynte jeg i slutten av september :p Er super glad for det nå!! Siden jeg ikke orker tanken på å vandre rundt på kjøpesenteret nå!!

• Liker Liker x 1
  16. Ullvott Elsker forumet

Det er kjempebra!!
    Her har jeg nå fått handlet 1, også sitter jeg litt på nett og ser om jeg kan bestille noe der:) Klær til gutta er jo helt supert å handle på zalando feks:)

• Liker Liker x 1
  17. Frøken Ustrøken Gift med forumet

*Klapper meg selv på skuldra* Nå har jeg faktisk fått handla julegaver til alle 6 tantebarna, + halve gaven til min mor!:D Da gjenstår bare et par venninnegaver, lage konfekt til bror m/frue, søster og tante!:) Og den verste av alle da: gave til gubben! Hva i alle dager skal han få, liksom?!o_O

• Liker Liker x 1
  18. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Kan krysse av 13 julegaver i dag :D Juhuuu.... Har 8-9 stk igjen, men er da godt på vei :)

• Liker Liker x 2
  19. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Hva er "in" hos jenter på 8 år og 14 år? Værste er 14 åringen :)

20. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Spørs hva de er interessert i da.. Driver de med noen idrett f.eks? 14 vil jeg tro litt enkel sminke faller i god jord, eller hudpleieprodukter generelt, eller en parfyme? :) Tantejenta mi på 8 ønsket seg klær, faktisk:p Var ganske så spesifikk på at hun ønsket seg en "litt tjukkere tigths, ikke sånn tynn bomull", så hun får det;)

Del denne siden