Julegaver

En tråd i 'Januar 2016' startet av iamlisa, 28 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Har noen begynt og handle julegaver? Har faktisk kjøpt 5 stk allerede :) aldri vært så tidlig ute før, men vil ha det på plass innen desember så jeg slepper julestress med stor og tung mage :) Dessuten handler jeg det meste på nett :p

• Liker Liker x 2
  2. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Huff nei :( Er alltid ute i siste liten -_-

3. Ullvott Elsker forumet

5 allerede er jo bra!!

Nei, men jeg har også lyst til å bli ferdig tidlig i år. Kjenner det er tungt å gå i butikker allerede - så det er bare å få ut fingeren :p

Hva kjøper dere til mannen deres? Hvis det er lov til å spørre?

4. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg har bare såvidt begynt. Må få ut fingeren! Skulle helst kjøpt to i dag, så jeg kunne sendt de med mamma som skal reise til mormor og tante i dag. Har lyst til å lage en del julegaver i år også, så tror jeg skal kjøpe KlompeLompeboka:) Kanskje jeg skal gjøre det i dag i alle fall;)

5. kooala Glad i forumet

Jeg mangler bare 3 stk :p

6. Trolltil2 2016 <3 JuniJubel2021

Jeg har begynt! har vel 4 som venter på innpakking hjemme og 2 på vei i posten nå! ;)

7. Trolltil2 2016 <3 JuniJubel2021

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe whiskey glass han ønsker seg eller ny mobil. ikke helt bestemt meg.

• Liker Liker x 1
  8. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Det får vente til jeg har fri i desember :) da har jeg tid til å gå rundt og bruke den tiden jeg trenger!

9. Prinsessemamma09 Elsker forumet

Har kjøpt 8 stk allerede:)

10. stormage Elsker forumet Desemberglede 2015

Samme her og begynne å stresse fordi jeg har ikke funnet fram eller kjøpt en eneste ting til babyen heller!!!!! Uaaææææ

11. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Har vel kjøpt to stk, men har 11 stk planlagt og bare må kjøpe :p så mangler jeg 8 gaver jeg ikke helt vet hva jeg skal kjøpe :p

12. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Babyting har vi heldigvis begynt med, nettopp :p
    Men veldig godt å høre at jeg ikke er alene om å være treg med slike ting :)

13. Skogstroll Mamma til en fin flokk mellom 1-12 år.

Her er min liste, snart i mål!
    Og det såpass mange at jeg må være tidlig ute, både for å bli ferdig i tide og for å finne bra ting til en god pris.

7 fadderbarn- 1 igjen
    19 tantebarn- 3 igjen
    14 venner/besteforeldre/foreldre- 2 igjen
    6 egne barn- 3 igjen
    MANNEN- den har jeg også igjen.

14. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Fader, den listen ble jeg nesten svett av å lese :p Du må jo være ekstremt effektiv :)

• Enig Enig x 1
  15. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Vi tilbringer nesten hver helg på tur i skog eller på fjell, så i år tenkte jeg å kjøpe turklær og sko til mannen :)

16. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Blei svett sjøl jeg!
    Jeg har nesten ingen :p

17. Januarmamma_2016 Venter på en etterlengtet førstemann <3

Jeg har kjøpt endel, men er ikke helt ferdig med noen.. Jeg har laget liste og bestemt hva nesten alle skal få da :) mannen er jeg ikke sikker på enda, men jeg tror kanskje at han får stor tursekk :)

18. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ferdig for snart 2 mnd siden :)

19. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Jeg har startet, men kunne virkelig tenkt meg og kommet lengere. Har to helt ferdige og noen som det mangler litt på.
    Mannen har jeg ikke snøring på hva jeg skal gi i år. Etter alt han har gjort i år, så fortjenern noe fint. Jeg har løggi rett ut store deler av svangerskapet, så alt av husarbeid har falt på han.

20. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Kjøpt 1, så har en del igjen:p Heldigvis har mannen og jeg avtalt at vi ikke gir store gaver til hverandre i år pga. bilkjøp, så slipper vertfall å stresse med den (alltid stress, da han aldri kommer med konkrete ønsker og mener at jeg må klare å finne noe han virkelig ønsker seg - og jeg liker ikke å kjøpe gaver i utgangspunktet, med mindre jeg har noe å gå etter.... ) :)

Del denne siden