Julegaver

Jeg er snart ferdig med å kjøpe julegaver! Har også 2 komplette pakke kalendere til mine solstråler! :-D
Er godt fornøyd med å slippe stresd og å ha nøye planlagt gaver til alle sammen ❤
 
Kjøpt en del leker på tilbud. Ligger på vent til å pakke inn, men mangler alle voksne egentlig
 
Ikke kjøpt en eneste én. Har kjøpt stoff til å sy sengetøy av, men ikke bestemt meg for om jeg skal beholde selv eller gi bort. Bør vel kanskje gi bort ;)
 
Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til nesten alle, så håper å bli ferdig i løpet av denne eller neste uke :)
 
Pleier å være ferdig i nov...men i år har jeg ikke en gang startet;/ *sukk*
 
Nei. Men her skal jentungen lage julegaver og det gjør ting mye lettere.
 
Tenkte også at barna skal få male kunstverk på lerret å gi vekk til besteforeldre og slikt. Ha litt juleverksted :) Blir koselig de :)
Vi lagde med fingermaling i fjor og gjør nok det samme i år også. Hu elsker å tegne osv. Vi gir det bort til alle i familien. Våre søsken får en ting ekstra og våre besteforeldre og foreldre får ett hefte med bilder av hu fra året som har gått. Syntes der var så fint i fjor og alle sier hvor glade de er det hefter hver gang vi er der.
 
Ble ferdig igår! :)
Med kraftig bekkenløsning og ( litt )sjans for prematur fødsel, er det greit å være ferdig sånn i tilfelle.
 
Straks ferdig faktisk! Gotta love nettshopping;) blir det vanlige til besteforeldre/oldeforeldre med kalender og noe hjemmelaget fra vesla. Mangler en ting til min søster og noe til gubben bare:)
Ingen aning hva jeg skal finne på der men:p
 
Har fire julegaver + 1 desember bursdagsgave igjen.. :)
Dette er første år jeg har vært så tidlig ute med kjøp av julegaver :D Jeg pleier vanligvis å begynne med julegaver i midten av desember og i år begynte jeg i slutten av september :p Er super glad for det nå!! Siden jeg ikke orker tanken på å vandre rundt på kjøpesenteret nå!!
 
Har fire julegaver + 1 desember bursdagsgave igjen.. :)
Dette er første år jeg har vært så tidlig ute med kjøp av julegaver :D Jeg pleier vanligvis å begynne med julegaver i midten av desember og i år begynte jeg i slutten av september :p Er super glad for det nå!! Siden jeg ikke orker tanken på å vandre rundt på kjøpesenteret nå!!
Det er kjempebra!!
Her har jeg nå fått handlet 1, også sitter jeg litt på nett og ser om jeg kan bestille noe der:) Klær til gutta er jo helt supert å handle på zalando feks:)
 
*Klapper meg selv på skuldra* Nå har jeg faktisk fått handla julegaver til alle 6 tantebarna, + halve gaven til min mor!:D Da gjenstår bare et par venninnegaver, lage konfekt til bror m/frue, søster og tante!:) Og den verste av alle da: gave til gubben! Hva i alle dager skal han få, liksom?!o_O
 
Hva er "in" hos jenter på 8 år og 14 år? Værste er 14 åringen :)
Spørs hva de er interessert i da.. Driver de med noen idrett f.eks? 14 vil jeg tro litt enkel sminke faller i god jord, eller hudpleieprodukter generelt, eller en parfyme? :) Tantejenta mi på 8 ønsket seg klær, faktisk:p Var ganske så spesifikk på at hun ønsket seg en "litt tjukkere tigths, ikke sånn tynn bomull", så hun får det;)
 
Back
Topp