hva får deres kjære til jul? og evt barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe såntproblemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
![]()
Fant ut i gårser ut som det blir en dab radio.
Hadde egentlig tenkt på tur, men så var det noe snakk om at vi kanskje får billetter til queenshow i berlin av søstera hans osv...
Men han sa i går at han ønsker seg dab![]()
Vi kjøper ikke julegaver til hverandre. Med nybygget hus og to barn har vi mer en nok "fornuftig" å bruke penger på! ;-)
Når jeg spurte min hva han ønsket seg svarte han 'ny støvsuger'. Trodde først at han tullet, men neida - han vet akkurat hvilken han vil ha og har sjekket hvor den er rimeligst![]()
Tror han er inne og leser litt her - så han får ikke vite!!! Hahahaha
hahadet trur jeg aldri jeg kommer til å høre min samboer si
![]()
Han ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe såntproblemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
![]()
Tru jeg hadde tatt bilde av den og lagt oppi en pappeskeHan ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe såntproblemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
![]()
Det var lurtTru jeg hadde tatt bilde av den og lagt oppi en pappeske
Jepper han inne å sniker på deg![]()