julegaver

Her kjøper vi oss nytt kamera i år, så det blir julegave til både meg og mannen:) Lillegutt skal få akebrett tenkte jeg :)

Vi skal til liverpool og London i mars, så det er julegaven til hverandre i år :)

Vi kjøper ikke til hverandre. Er så mange andre å kjøpe til nå :) hehe. Jentene får nye vinterjakker og nattlamper fra oss og hvers en bamse de ønsker seg fra baby i magen :)

Fant ut i går :D ser ut som det blir en dab radio.
Hadde egentlig tenkt på tur, men så var det noe snakk om at vi kanskje får billetter til queenshow i berlin av søstera hans osv... :)
Men han sa i går at han ønsker seg dab :D

Gikk visst dårlig med denne daben... :(
Mannen er visst ganske sikker på at han får av mora si...:(

Her får han løpsko med pigger. Og bøker. Mini får klær, litt leker og ski.

Jepp :) Vet ikke helt om han har funnet forumet, men jeg tar ingen sjanser ;) Han kaller i allefall de ukentlige oppdateringen i svangerskapet for nyhetene, og er inne å leser på masse baby ting. Koselig at han engasjerer seg!

Det er det :)

Det var ikke bra :(

Han nevnte at han ønsket seg oppheng til tv da, så jeg foreslo at vi skulle kjøpe en ny tv istedet siden jeg syns den vi har er for klumpete til veggen. Så kan det være julegave til oss fra oss :)

Gutten vår er vi usikker på, men kanskje lekekjøkken med tilbehør. Eller et stort lekefly han har ønsket seg i 1år ca:)

Frøkna ønsker seg sånn plastgreie til å strikke lue på. Så hun får det og noe spill eller klær fra meg. Så får hu nok en leke eller noe som hu åpner på julaften som skal feires med faren.

Datra får skøyter, isfiskestang og lydbok ++, sønnen får skøyter, isfiskestang og noe til bilen. (han har en egen bil han suller litt med). Mannen får vel telefon og øl. ;-)

Back
Topp