hva får deres kjære til jul? og evt barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe sånt problemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
Fant ut i går ser ut som det blir en dab radio.
Hadde egentlig tenkt på tur, men så var det noe snakk om at vi kanskje får billetter til queenshow i berlin av søstera hans osv...
Men han sa i går at han ønsker seg dab
Vi kjøper ikke julegaver til hverandre. Med nybygget hus og to barn har vi mer en nok "fornuftig" å bruke penger på! ;-)
Når jeg spurte min hva han ønsket seg svarte han 'ny støvsuger'. Trodde først at han tullet, men neida - han vet akkurat hvilken han vil ha og har sjekket hvor den er rimeligst
Tror han er inne og leser litt her - så han får ikke vite!!! Hahahaha
haha det trur jeg aldri jeg kommer til å høre min samboer si
Han ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe sånt problemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
Tru jeg hadde tatt bilde av den og lagt oppi en pappeskeHan ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe sånt problemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni
Det var lurt takk for god ide!Tru jeg hadde tatt bilde av den og lagt oppi en pappeske
Jepp Vet ikke helt om han har funnet forumet, men jeg tar ingen sjanser Han kaller i allefall de ukentlige oppdateringen i svangerskapet for nyhetene, og er inne å leser på masse baby ting. Koselig at han engasjerer seg!er han inne å sniker på deg