julegaver

Vi har en avtale at vi setter 1000,- hver inn på en reisekonto :) Så får han en bok under treet :)
Lille får lekekjøkken og saccosekk :)

Han ønsket seg havfiskestang, så tror det blir noe sånt:) problemet blir vel å pakke den inn uten at det skal bli åpenlyst hva som er der inni:p

Legg det i en stor eske? å fylle den med ved eller stein? da skjønner han ikke hva det er :p

Fant ut i går :D ser ut som det blir en dab radio.
Hadde egentlig tenkt på tur, men så var det noe snakk om at vi kanskje får billetter til queenshow i berlin av søstera hans osv... :)
Men han sa i går at han ønsker seg dab :D

Når jeg spurte min hva han ønsket seg svarte han 'ny støvsuger'. Trodde først at han tullet, men neida - han vet akkurat hvilken han vil ha og har sjekket hvor den er rimeligst :P

Tror han er inne og leser litt her - så han får ikke vite!!! Hahahaha

Fant ut i går :D ser ut som det blir en dab radio.
Hadde egentlig tenkt på tur, men så var det noe snakk om at vi kanskje får billetter til queenshow i berlin av søstera hans osv... :)
Men han sa i går at han ønsker seg dab :D

Bra du fant ut av det da :)

Når jeg spurte min hva han ønsket seg svarte han 'ny støvsuger'. Trodde først at han tullet, men neida - han vet akkurat hvilken han vil ha og har sjekket hvor den er rimeligst :p

haha :D det trur jeg aldri jeg kommer til å høre min samboer si :p

Tror ikke det blir så mye gaver mellom oss i år. Siden vi giftet oss i New York i begynnelsen av november og har kjøpt ny, større leilighet som vi skal flytte inn i til våren, prioriterer vi nok å bruke pengene på den kommende bebisen :D Kommer sikkert til å kjøpe noen småting, men blir ikke noe dyrt i hvert fall :)

Har også ønsket oss gavekort på Barnas Hus/Babyshop til oss selv fra familie + bok om hjemmelaget barnemat :D

Til resten av familien blir det nok en del sportsutstyr og den slags :) Jobber deltid på Löplabbet, så får veldig gode priser der ;)

Har kjøpt Ipad air 2.
Barna får Disney infinity på deling, så får eldste star WARs lego og bøker. Minste får Playmo borg

er han inne å sniker på deg :p
Jepp :) Vet ikke helt om han har funnet forumet, men jeg tar ingen sjanser ;) Han kaller i allefall de ukentlige oppdateringen i svangerskapet for nyhetene, og er inne å leser på masse baby ting. Koselig at han engasjerer seg!

Back
Topp