Julegaver

Vi er endelig ferdige med gavene nå :D
Brukte litt tid på å finne rammer til bildene vi skal gi bort. Endte da opp med noen til slutt, men er ikke helt fornøyd.

Jeg endte opp med å kjøpe ullvang-genser til mannen, samt 3 boksere (dressmann) og en lue fra bergans. Håper han blir glad for det :)

Åh, så herlig å være ferdig da;)
Jeg håper å bli helt ferdig i dag, må jo handle inn til alle på hans side også jeg...så blir en del;)
Har lagt av en digital fotoramme som skal hentes i dag..
Ellers mangler et dataspill til storebror,samt renati voks og en deodorant:P
Gaven til mannen hørtes jo super ut:)

Jaaa, syns den genseren på dressmann var kul, og prisen var også kul..199kr:D

Åh, så herlig å være ferdig da;)
Jeg håper å bli helt ferdig i dag, må jo handle inn til alle på hans side også jeg...så blir en del;)
Har lagt av en digital fotoramme som skal hentes i dag..
Ellers mangler et dataspill til storebror,samt renati voks og en deodorant:p
Gaven til mannen hørtes jo super ut:)

Jaaa, syns den genseren på dressmann var kul, og prisen var også kul..199kr:D

Høres ut som du har planen klar da, så da blir du nok ferdig på null komma svisj :D
Nå skal jeg bare kose meg med å pakke inn, det er så koselig synes jeg :) Med julealbummet til Kurt'n på for fullt selvsagt ;):P

Høres ut som du har planen klar da, så da blir du nok ferdig på null komma svisj :D
Nå skal jeg bare kose meg med å pakke inn, det er så koselig synes jeg :) Med julealbummet til Kurt'n på for fullt selvsagt ;):p

Åhhh<3<3 Det hørtes kos ut! Elsk på kurt:D Han er så flink:D

Her er jeg ferdig :) ble litt leker og klær til ungene bestilte på lekmer.no :) Til de voksne ble det fotoalbum fra fotoknudsen.no. Men skal ikke se bort i fra at det blir litt til på ungene for hver gang jeg sier at jeg er ferdig så finner jeg alltid litt ekstra ;) :D

Mannen fikk faktisk sin i helga. Var på tur til det store utland (Sverige), og det var salg på båten. Han fant seg en jakke, så da fikk han den i gave. Kostet 2000 kr da, så han får betale litt selv på den også :-P
Var egenylig mot alt av mine prinsipper, men han hadde så lyst på den, så da kunne jeg ikke gjøre annet :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp