Julegaver

Har begynt litt, handlet litt her og der, men ikke kommet igang så mye jeg skulle ønsket.
Besteforeldre, tanter og onkler får bilder av den lille, rammer er innkjøpt, så kun bildene igjen, de kan jeg ikke ta før lille er kommet til verden naturligvis :p

Ellers pleier jeg å gi hjemmelaget sjokolade, kjeks, karameller og annet snacks jeg lager, men spørs hva jeg gidder å gjøre i år.

Men en ting jeg ikke hadde tenkt på er jo det faktum at besteforeldre og tanter og onkler også skal ha gave fra Trulte i år. Dèt var godt noen nevnte over her!
Da må jo det bli bildene, også må vi finne på noe annet fra oss.. Sukk.. Jaja, finner nok på noe - sånne kurver med innhold var jo en genial idè! spørs om det ikke blir det :)

Julegaver ja, det er alltid migrenefrembringende :p
Har begynt som smått med tanken på julegavehandling, samt laget noe.Da tar jeg familien på min side først:
Mamma: Nyfødt bilde av vesla samt fotavtrykk, noen flere tips sier jeg svært så ja takk til, da hun har alt å litt mer enn det. :)

Stefar: Her trenger jeg virkelig tips, han fyller 60 i Desember så tenke å kjøpe bursdag og julegaver sammen, han ønsker seg ikke noe, han har alt, men han liker godt duppedingser! Liker å fikse på ting osv. Tips mottas gjerne!

Storesøster: Har strikket å tovet tøfler, strikket baggylue med fletter å holder på med skjerf med samme mønster, hva mer hun skal få aner jeg ikke, hun er av den typen som har mye rart å er alltid blakk, så kan jo være noe hun kan få bruk for, tips ønskes! :)

Niese: Annabelle dukke

Storebror: Han har nettopp kjøpt seg leilighet å han ønsket seg gavekort fra elkjøp, så han får et på 1000,- Tar litt av der men det er jo ekstra gave med tanke på nytt hjem :)

Tante 1: Noe pynte greier, hun blir alltid glad når hun får det av oss, da vi har ganske lik stil med pynt å interiør, bare vi har litt mer av det, typisk fransk stil :)

Tante 2: Her blir det nok vin, siden hun er litt (vel) glad i flaska :p

Til venninner blir det nok goodiebag med div pleieprodukter.

Mannens familie, her er det ikke så mange vi kjøper gave til:

Svigermor: Nyfødt bilde av vesla samt fotavtrykk, tips ønskes til hva mer vi kan kjøpe! :)

Bror: Ingen ide på hva vi kan kjøpe til han, han fyller 30, har alt, jobber som tømrer, tips ønskes!

Dama til broren: Blir nok goodiebag med diverse pleieprodukter.

Barn til venninner får nok klær eller noe :)

Min kjære: Aner virkelig ikke, sikkert klær eller noe, tips anyone?

Vesla: Det er første julegaven hennes, så blir nok noe hun trenger :)

Kattene: Ja, de hadde sikkert blitt fornøyd med hver sin pose å pappeske, men det blir nok litt kjedelig :p Kattegodt liker de ikke, klorestativ har de, så tips er ønskelig :)

Hvorfor må besteforeldre få en pakke fra babyen og en fra dere? her blir det en pakke fra alle 5. Hva innholdet blir vites ikke enda :p

dette er uspesifikt, men gavetips

-til dere som har menn å kjøpe noe til så ambefaler jeg mac-tv (om de har mac/iphone/ipad) koster rundt 600-700kr og kan da se alt på tv
-jeg skal også lage nøkkelringer til folk i år, høres teit ut men det flyter av nøkkeler som trenger orden:)
-kaffekapsler er alltids en god tilleggsgave til de som har kaffemaskin
-frisørgavekort
-bilvask gavekort
-babynest
-kurv med spaprodukter
- litt klisje men til oldeforeldre som virkelig har alt.. kjøp en sau (veldedighetskort) til unicef o.l. sammen med et bilde av barna

-til dere som har menn å kjøpe noe til så ambefaler jeg mac-tv (om de har mac/iphone/ipad) koster rundt 600-700kr og kan da se alt på tv
-jeg skal også lage nøkkelringer til folk i år, høres teit ut men det flyter av nøkkeler som trenger orden:)
-frisørgavekort
-bilvask gavekort
-babynest
-kurv med spaprodukter
- litt klisje men til oldeforeldre som virkelig har alt.. kjøp en sau (veldedighetskort) til unicef o.l. sammen med et bilde av barna

Gavekort hos frisør var jaggu ikke dumt...heller ikke bilvaskkort:P:D
Fine tips:)

-frisørgavekort
-bilvask gavekort
-babynest
-kurv med spaprodukter

Vi kjøpte geiter et år, til venner som har alt og ikke ønsker seg noe, men som alikevel insisterte på at vi måtte kjøpe gaver - helt supert! ;)

Gavetips til babyen? :) Tenker ihvertfall å gå til innkjøp av en sånn her, fra storesøster ;) Tenker dere å gi babyen julegave? Og i så fall, hva?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384404296605.jpg
    1384404296605.jpg
    33,1 KB · Visninger: 63
Jeg og mannen har omtrent 40 gaver vi skal kjøpe. Jeg er ferdig med rundt halvparten, bare de vanskelige og litt dyre igjen ;) (og mannen skal jo ordne en håndfull av de som er igjen) Jeg prøver hvert årå kutte litt ned på hvem som skal få gaver, men det kommer jo stadig nye :P

Jeg har kjøpt MYE på ebay :) Om dere er raske rekker dere å bestille varer fra Hong Kong (billig og bra varer, men tar lang tid å sende) Jeg har kjøpt 5 søte kjoler til diverse nieser/småjenter, bl.a. denne:
http://www.ebay.com/itm/18119258669...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Det finnes MYE slikt :) Jeg har en niese som elsker å kle seg ut og er en skikkelig prinsesse. Hun skal få denne herligheten:
http://www.ebay.com/itm/130683819017?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

For dere som har familie langt borte som må sende gavene anbefaler jeg:
1) Bestill på hvilken som helst nettbutikk og send til noen andre du kjenner som bor like ved. (jeg sender feks min nieses kjole til svigermor som bor i samme område) Be dem pakke gaven inn og levere den, masse porto spart! :)
2)Bestill varer fra amazon.co.uk, gjerne bøker, og klikk på "Gift option". Da betaler du 30 kroner for gaveinnpakning+til og fra kort, og gaven sendes direkte til den som skal ha den, uten kvittering.

Jeg er da ferdig med rundt 20 gaver + at julekortene kom i posten igår. Ganske fornøyd :)

Jeg og mannen har omtrent 40 gaver vi skal kjøpe. Jeg er ferdig med rundt halvparten, bare de vanskelige og litt dyre igjen ;) (og mannen skal jo ordne en håndfull av de som er igjen) Jeg prøver hvert årå kutte litt ned på hvem som skal få gaver, men det kommer jo stadig nye :p

Jeg har kjøpt MYE på ebay :) Om dere er raske rekker dere å bestille varer fra Hong Kong (billig og bra varer, men tar lang tid å sende) Jeg har kjøpt 5 søte kjoler til diverse nieser/småjenter, bl.a. denne:
http://www.ebay.com/itm/18119258669...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Det finnes MYE slikt :) Jeg har en niese som elsker å kle seg ut og er en skikkelig prinsesse. Hun skal få denne herligheten:
http://www.ebay.com/itm/130683819017?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

For dere som har familie langt borte som må sende gavene anbefaler jeg:
1) Bestill på hvilken som helst nettbutikk og send til noen andre du kjenner som bor like ved. (jeg sender feks min nieses kjole til svigermor som bor i samme område) Be dem pakke gaven inn og levere den, masse porto spart! :)
2)Bestill varer fra amazon.co.uk, gjerne bøker, og klikk på "Gift option". Da betaler du 30 kroner for gaveinnpakning+til og fra kort, og gaven sendes direkte til den som skal ha den, uten kvittering.

Jeg er da ferdig med rundt 20 gaver + at julekortene kom i posten igår. Ganske fornøyd :)

Åhhh, de kjolene var jo bare helskjønn<3<3

Fått unna noe mer her også:)
Tanteungene
Hun: Hello Kitty tøfler, barbiefilm,barbietannkrem og prinsessekrus.
Han: 2pk fargerike sokker, skylanders tannkrem, star wars tøfler og lego.

Mam: Chanel parfyme + høyhalset genser.
Paps: Versace parfyme.

Ei vennine: Genser med masse perler i halsen og nederst på begge armene, body lotion og showergel.

Har heldigvis oversikt over alt annet som gjenstår, puh:P:D

Har ikke tenkt på julegaver enda... Og blir nok ikke heller før etter lønna den12.desember:p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp