Julegaver

Har ikkje ordna ein einaste julepressang endå, og kjenner det begynner å stressa meg litt. Sitt og tenker ut kva eg ska gje til dei forskjellige då, sånn at handlinga går fort!

Har tre julegaver klare. iPad air til kjæresten og meg(felles, ikke en til hver, men mangler fortsatt gave til han fra meg! Like vanskelig hver gang :p ) og ny beautybag til mamma fra lulu's og sminkepung fra samme merket til bestevenninna mi (vært det i 15 år så hun fortjener den summen :)) Da er det bare 748292 gaver igjen.....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I år kjører vi type "rødvin og sjokolade til de fleste av de voksne vi kjøper gave til ,kjedelig? Mulig,men enkelt og greit og koster ikke skjorta :) alle har alt,og dill dall er det nok av hos de fleste ;)

Til tanteunger /egne barn så blir det leker,Evt klær som de liker/trenger .

Der tror jeg vi fant gaven vår til henne!
Tusen takk for tips :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Gavetips til babyen? :) Tenker ihvertfall å gå til innkjøp av en sånn her, fra storesøster ;) Tenker dere å gi babyen julegave? Og i så fall, hva?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den sku vært med i forrige innlegg da :-P

Jeg har begynt :) Har liste over de jeg skal kjøpe til og hva jeg skal kjøpe, hvor jeg får kjøpt det og hva det koster :p

Til nå har jeg bare kjøpt til den eldste lillesøstra mi og mannen hennes. De har fått akkurat det de sa de ønsket seg :p Mannen hennes får 7 par sokker og to tøffe boxere. Søstra mi får to litt store veggord og 5 forskjellige ansiktsmasker. Ansiktsmaskene sto kanskje ikke på listen, men i en alder av 23 med to viltre barn under 3 år og høgskole, kan det kanskje være godt med litt egenpleie en gang og to ;)

Mannen min og jeg har delt opp julegavene. Han har ansvaret for å kjøpe de gavene som skal til hans side av familien og jeg til min. Jeg alene har da 15 jeg skal kjøpe til. Det er utenom mann og barna.

Keg kjøper som regel det de sier de ønsker seg, så listen ser foreløpig sånn ut: pappa og stemora mi får 6 badehåndkler og 20 vaskekluter, mamma og stefaren min får servietter og maleri av jentungen og noe av oss i servise de sparer på.

Yngste lillesøstra mi og kjæresten kikker på hus for å flytte sammen, så der ble ønskene bakeboller og andre baketing og dilldall til hus og hjem.

Den ene nevøen min ønsker seg påbygg til togbanen og tog, samt fleece dress. Den andre nevøen skal få pek og lær bok.

Besteforeldrene mine får jeg ikke lov å kjøpe til, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal følge det ønsket... Av ungene får de krus som jentungen skal male på og bilde. Jentungen skal også male noe til disse.

Stesøstra mi forbudet one direction, så ikle så vanskelig å finne ut hva hun skal få :p Stebroren min blir litt vanskeligere...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommet lengre nå jenter;)?
Jeg fikk unna enda mer i dag:D
Jeg og svigermor var nemlig på Lagunen i 5,5t etter 6ukerskontroll med veslegutt:D Han er rett og slett en drøm å ha med seg:D
Kjøpte til storebror en morgenkåpe,elektrisk tannbørste, carhatt lue og carhatt t-trøye:)
To flasker rødvin til fam.på hans side. Masse fine flasker med julemotiv;)
En søt rosa griseslikkepopp til ei venninne...
Ei stekepanne, supersalg på tilbords!!

Så ble det jo selvsagt litt til veslegutt:rolleyes:
Var flink,kun en rød strømpebukse til meg selv:p

Jeg er egentlig så og si ferdig :D jeg lurer litt på om oldeforeldrene til barna skal få noe godt også. Enten drikkelig eller spiselig. Det er strengt tatt ikke nødvendig, men føle de burde fått en liten ting til. Jeg er håpløs!

Skal også kjøpe eller få jentungen til å lage en liten ting som hun skal gi til det ene søskenbarnet.

Utenom det er det kun mat igjen av julehandelen :)

Har igjen julegave til svigers, og å få kjøpt 11(tror jeg) rammer som besteforeldre, oldeforeldre, faddere osv skal få med bilde av lillemor :) :D

Vi har kjøpt til ungan :) de dyreste så heldigvis ferdig me de :) + at eg har kjøpt te mainn fra meg, har igjen fra ungan te han!
Til lillebaby har vi kjøpt stokke new born sett, men "ho får" det før jul da :)
Har kjøpt 6 andre bare :/
Maaaange fleire igjen ( stooor familie på begge sidene), men til hans søsken har vi kuttet ut de voksene (dems ønske)..

Til de "gamle" tantene mine som barna får gaver hos kommer vi til å gi en flaske vin :)

Men heldigvis begynner jeg å få klart hva jeg skal kjøpe til de fleste da så er bare å vente på lønning å komme seg i handlinga :)

Har 2 "tante" unger (hans onkelunger) som er 15(gutt) og 17(jente) som jeg ikke aner..
Tips?
Skal ikke være så dyrt og bør ikke være noe tungt/stort da det må sendes...
Og mamma aner jeg virkerlig heller ikke hva jeg ska kjøpe...
Hun har alt og de hun ønsker/trenger er bare sånne veldig dyre ting!

Vi har kjøpt til ungan :) de dyreste så heldigvis ferdig me de :) + at eg har kjøpt te mainn fra meg, har igjen fra ungan te han!
Til lillebaby har vi kjøpt stokke new born sett, men "ho får" det før jul da :)
Har kjøpt 6 andre bare :/
Maaaange fleire igjen ( stooor familie på begge sidene), men til hans søsken har vi kuttet ut de voksene (dems ønske)..

Til de "gamle" tantene mine som barna får gaver hos kommer vi til å gi en flaske vin :)

Men heldigvis begynner jeg å få klart hva jeg skal kjøpe til de fleste da så er bare å vente på lønning å komme seg i handlinga :)

Har 2 "tante" unger (hans onkelunger) som er 15(gutt) og 17(jente) som jeg ikke aner..
Tips?
Skal ikke være så dyrt og bør ikke være noe tungt/stort da det må sendes...
Og mamma aner jeg virkerlig heller ikke hva jeg ska kjøpe...
Hun har alt og de hun ønsker/trenger er bare sånne veldig dyre ting!

Han gutten på 15, hva med noe på butikken session? En stilig caps, t trøye,carhatt lue?
Carhatt lue koster 199kr, de er jo helt in nå;) Jeg fant t skjorte til storebror der i går på salg fra DC 149kr:)
En dvd, bjørn borg boxer, treningstøy, evt. gavekort på cdon eler platekompaniet?:)

Jente 17: Bjørn borg string truser, fargerikt treningstøy, en deilig pysj, kosesokker, smykke/øredobber,armbånd, Sminke, dvd med tv-serie, gavekort på body shop, en topp fra h&m,

Din mor: silkepysj, gavekort på hudpleie/spa, abbonement på et blad, parfyme, klær, bok, teaterbiletter/revy, gavekort på restaurant, bilde av alle dere, fotoramme med minnepenn med masse bilder, kremer....

Noen forslag iallefall:);)

Her blir det spennende hvordan det blir at min kjære drar ut og jeg veileder per telefon ;)
Kan du ikke være med? :-(
Men hva med nettshopping da? :-)

Blitt syk ... :( driver å ser litt på dr. Lykke nå faktisk ! Så mye fint :)
Det er jo litt julelykke i det også :-D

Altså, å handle på nett! Ikke å være syk.. Hehe..
Det er jo bare kjedelig. Håpe du blir raskt frisk igjen da :-)

Altså, å handle på nett! Ikke å være syk.. Hehe..
Det er jo bare kjedelig. Håpe du blir raskt frisk igjen da :-)

Skjønte hva du mente :) ja det er julelykke. Spesielt at jeg vant på tre auksjoner så langt :D ingen feber har jeg hatt så langt så satser på det :)

7140586_583.jpg.transform.jpg
Q06210158_050_main_large.jpg

Måtte ha noe ekstragaver:p;)
Genser fra dressmann og topp fra by malene birger;)

Vedlegg

• Q06210158_050_main_large.jpg
    Q06210158_050_main_large.jpg
    36,1 KB · Visninger: 19
Vi er endelig ferdige med gavene nå :D
Brukte litt tid på å finne rammer til bildene vi skal gi bort. Endte da opp med noen til slutt, men er ikke helt fornøyd.

Jeg endte opp med å kjøpe ullvang-genser til mannen, samt 3 boksere (dressmann) og en lue fra bergans. Håper han blir glad for det :)

Back
Topp