Har ikkje ordna ein einaste julepressang endå, og kjenner det begynner å stressa meg litt. Sitt og tenker ut kva eg ska gje til dei forskjellige då, sånn at handlinga går fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den sku vært med i forrige innlegg daGavetips til babyen? Tenker ihvertfall å gå til innkjøp av en sånn her, fra storesøster Tenker dere å gi babyen julegave? Og i så fall, hva?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi har kjøpt til ungan de dyreste så heldigvis ferdig me de + at eg har kjøpt te mainn fra meg, har igjen fra ungan te han!
Til lillebaby har vi kjøpt stokke new born sett, men "ho får" det før jul da
Har kjøpt 6 andre bare :/
Maaaange fleire igjen ( stooor familie på begge sidene), men til hans søsken har vi kuttet ut de voksene (dems ønske)..
Til de "gamle" tantene mine som barna får gaver hos kommer vi til å gi en flaske vin
Men heldigvis begynner jeg å få klart hva jeg skal kjøpe til de fleste da så er bare å vente på lønning å komme seg i handlinga
Har 2 "tante" unger (hans onkelunger) som er 15(gutt) og 17(jente) som jeg ikke aner..
Tips?
Skal ikke være så dyrt og bør ikke være noe tungt/stort da det må sendes...
Og mamma aner jeg virkerlig heller ikke hva jeg ska kjøpe...
Hun har alt og de hun ønsker/trenger er bare sånne veldig dyre ting!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan du ikke være med? :-(Her blir det spennende hvordan det blir at min kjære drar ut og jeg veileder per telefon
Kan du ikke være med? :-(
Men hva med nettshopping da?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Det er jo litt julelykke i det også :-DBlitt syk ... driver å ser litt på dr. Lykke nå faktisk ! Så mye fint
Skjønte hva du mente ja det er julelykke. Spesielt at jeg vant på tre auksjoner så langt ingen feber har jeg hatt så langt så satser på detAltså, å handle på nett! Ikke å være syk.. Hehe..
Det er jo bare kjedelig. Håpe du blir raskt frisk igjen da
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Så tøff genserVis vedlegget 43662
Vis vedlegget 43664
Måtte ha noe ekstragaver
Genser fra dressmann og topp fra by malene birger