Juleantrekk

Må ha pentøy på julaften lillebror å, slik som storesøsknene :) men det blir noe som er behagelig for en liten baby :)

Ja her vil det nok bli kjøpt en søt julekjole til jenta.:) vil være 1 1/2 mnd til jul hvis hun fødes til termin.:)

Jeg hadde en hvit body med sånn blondekant og hvit strømpebukse under en enkel og behagelig kjole :)

Jeg har arvet en bunad jeg tror vil passe på julaften :) så satser på at han kommer oppi der!!

Var forresten på spar kjøp her om dagen (de har denne på nettet også). - de hadde en hvit skjorte som var skjorte på toppen og body i bunn!! Synes det virket veldig smart for små gutter som skal pynte seg :)

Blir nok en søt liten kjole :) kjenner jeg meg rett klarer jeg nok ikke la være (",) storebror skal ha dress ;)

Blir nok litt pynta men ikke sånn stivpynta liksom ;)
Storebror skal nok ha penbukse og skjorte og lillesøster elsker å ha på kjole :)

Her har vi egentlig ikke tenkt så langt. Annet enn at vi muligens blir å "utsette" julaften i år. Vi har ikke guttungen på julaften, så da ser vi ikke noe vits i å feire før han kommer noen dager senere

Her har vi egentlig ikke tenkt så langt. Annet enn at vi muligens blir å "utsette" julaften i år. Vi har ikke guttungen på julaften, så da ser vi ikke noe vits i å feire før han kommer noen dager senere
Å? :-P Det høres jo mye lettere ut å feire jul før baby er født, fordi når den har kommet blir det vel mye styr og folk for den lille. . Den skal jo ha ro i begynnelsen

Å? :-P Det høres jo mye lettere ut å feire jul før baby er født, fordi når den har kommet blir det vel mye styr og folk for den lille. . Den skal jo ha ro i begynnelsen

Kan vel kanskje hende at de har en gutt som enten er hos mamman/pappan sin denne julen :-P for tror vel ikke de mente babyen ;-)

Slik blir det her og, storebror er borte til 28 desember. Så vi venter med gaver og julemiddag til da :-)

For vår del kommer det litt an på hva vi gjør i jula - hvis ikke mannen får fri, så blir vi hjemme og mye mer avslappet program. Får han fri, så reiser vi vel til familie og da kan det jo være morsomt å ha noe fint men comfy ^-^

Lol, nei.
Trodde du skulle føde rundt julaften, var sånn eg tolket guttungen..
Nei, guttungen er sønnen til samboer :) vi skal ha tvillinger vi, så å utsette julaften noen dager gjør absolutt ingenting! Har egentlig termin 23. november, men man får ikke gå helt til termin med tvillinger :p

Nei, guttungen er sønnen til samboer :) vi skal ha tvillinger vi, så å utsette julaften noen dager gjør absolutt ingenting! Har egentlig termin 23. november, men man får ikke gå helt til termin med tvillinger :p
Ok hvorfor får du ikke gå helt til da? :-) Jeg har termin 21 :-D

Ok hvorfor får du ikke gå helt til da? :-) Jeg har termin 21 :-D
Tvillinger kommer som regel av seg selv i uke 36-37 uansett. Men på det sykehuset hvor jeg skal føde blir man satt i gang senest uke 38 når man går med to i magen. Man blir mye større med to, det er større risikoer ved å bære frem og føde to babyer, næringen i morkaken begynner å "gå nedover" etter uke 38-39

ImageUploadedByBV Forum1437267852.669696.jpg

Settet til høyre her tenkte jeg å bruke på gutten :) så må jeg vel få tak i en liten nisselue ;)

Back
Topp