bondekjærring
Forelsket i forumet
Her blir det matrosdressen til storebror. Er enkel heldress i sånn veluraktig joggedtess stoff (om noen forsrstår hva jeg mener
), veldig behagelig dress 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å?Her har vi egentlig ikke tenkt så langt. Annet enn at vi muligens blir å "utsette" julaften i år. Vi har ikke guttungen på julaften, så da ser vi ikke noe vits i å feire før han kommer noen dager senere
Å?Det høres jo mye lettere ut å feire jul før baby er født, fordi når den har kommet blir det vel mye styr og folk for den lille. . Den skal jo ha ro i begynnelsen
Slik blir det her og, storebror er borte til 28 desember. Så vi venter med gaver og julemiddag til daHer har vi egentlig ikke tenkt så langt. Annet enn at vi muligens blir å "utsette" julaften i år. Vi har ikke guttungen på julaften, så da ser vi ikke noe vits i å feire før han kommer noen dager senere
Kan jo ikke feire jul i begynnelsen av november?Å?Det høres jo mye lettere ut å feire jul før baby er født, fordi når den har kommet blir det vel mye styr og folk for den lille. . Den skal jo ha ro i begynnelsen
Lol, nei.Kan jo ikke feire jul i begynnelsen av november?
Nei, guttungen er sønnen til samboerLol, nei.
Trodde du skulle føde rundt julaften, var sånn eg tolket guttungen..
Ok hvorfor får du ikke gå helt til da?Nei, guttungen er sønnen til samboervi skal ha tvillinger vi, så å utsette julaften noen dager gjør absolutt ingenting! Har egentlig termin 23. november, men man får ikke gå helt til termin med tvillinger
![]()
Tvillinger kommer som regel av seg selv i uke 36-37 uansett. Men på det sykehuset hvor jeg skal føde blir man satt i gang senest uke 38 når man går med to i magen. Man blir mye større med to, det er større risikoer ved å bære frem og føde to babyer, næringen i morkaken begynner å "gå nedover" etter uke 38-39Ok hvorfor får du ikke gå helt til da?Jeg har termin 21 :-D