God jul!!God jul dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God jul!!God jul dere![]()
Hva fikk du?Da er gaveutdeling snart ferdig, og jeg har fått én gaveog mens jeg skulle skrive dette, så får jeg to til
jeg er lei av gavepapir og alt
![]()
Og alle ble fornøyd??Gavebonanza overstått, jeg fikk ekstremt mye gaver i år.
Nå kjører mannen svigerfar hjem og resten av oss ser film
Godt når alt er unnagjortAndre omgang i oppvaskmaskinen går, det som skal vaskes for hånd er vasket, ovnen er skrubbet og benkene er vasket ned.
Nå kan hu mor endelig slappe litt av
Så bra dere er fornøyd med kveldenFor en dagSå mye flott vi fikk alle sammen
![]()
Fikk en hjemmestrikket hettegenser, penger, noe utstyr til perlingen, en stor strikket julenisse fylt med vattHva fikk du?![]()

Idag er frøkna en tur i bhg, mens jeg er alene hjemme med minsten. Vært alene med ungene 1. og 2.juledag og familieselskaper , så kjente at det er litt godt å få litt hverdag igjenGod morgen. Det er hverdag igjen på en måte. Romjul
Mannen skal jobbe noen timer på hjemmekontor. Jeg skal trolig på julegave-bytte-tur. Helst skal ungene da være hjemme med mannen som jobber. Det er trolig litt kaos på senteret i dag... Å gå alene plager meg ikke, men inn på tilbords med tre unger og se til at den yngste ikke knuser noe og håpe de har igjen "julemorgen" kaffiservise og egentlig anta de ikke har det jeg skal ha. Helst uten ungene
Ellers må vi vel finne ut av veien videre med taket som lekker
Men ellers bare slappe av, la ungene leke med gavene sine

I lager trolig lapskaus av ribbe-resterIdag er frøkna en tur i bhg, mens jeg er alene hjemme med minsten. Vært alene med ungene 1. og 2.juledag og familieselskaper , så kjente at det er litt godt å få litt hverdag igjen
Vurderer å lage suppe og pannekaker til middag, såå lei av julemat![]()
Hørtes jo godt utI lager trolig lapskaus av ribbe-rester

Ingen grunn til noe annetOg alle ble fornøyd??![]()
Her må vi også ut å bytte, så er det middag med svigerfamilienGod morgen. Det er hverdag igjen på en måte. Romjul
Mannen skal jobbe noen timer på hjemmekontor. Jeg skal trolig på julegave-bytte-tur. Helst skal ungene da være hjemme med mannen som jobber. Det er trolig litt kaos på senteret i dag... Å gå alene plager meg ikke, men inn på tilbords med tre unger og se til at den yngste ikke knuser noe og håpe de har igjen "julemorgen" kaffiservise og egentlig anta de ikke har det jeg skal ha. Helst uten ungene
Ellers må vi vel finne ut av veien videre med taket som lekker
Men ellers bare slappe av, la ungene leke med gavene sine
Ja glatte veier gitt. Fikk du forresten mld jeg sendte?Fy fader å glatt det er.
Glad det er mannen som skal kjøre i dag
Du de har mini a ture vårjakker til 70% og ekstra rabatt på 10% på babyshop nå )Ja glatte veier gitt. Fikk du forresten mld jeg sendte?![]()
Jupp griseglatt ute så vi droppet byturFy fader å glatt det er.
Glad det er mannen som skal kjøre i dag
Åh!!! O har men S trenger ! Sjekke med engang. Takk takk for tipsDu de har mini a ture vårjakker til 70% og ekstra rabatt på 10% på babyshop nå )
Bare hyggeligÅh!!! O har men S trenger ! Sjekke med engang. Takk takk for tips![]()
Du de har mini a ture vårjakker til 70% og ekstra rabatt på 10% på babyshop nå )