Jule- og desemberskravle :)

God morgen. Det er hverdag igjen på en måte. Romjul

Mannen skal jobbe noen timer på hjemmekontor. Jeg skal trolig på julegave-bytte-tur. Helst skal ungene da være hjemme med mannen som jobber. Det er trolig litt kaos på senteret i dag... Å gå alene plager meg ikke, men inn på tilbords med tre unger og se til at den yngste ikke knuser noe og håpe de har igjen "julemorgen" kaffiservise og egentlig anta de ikke har det jeg skal ha. Helst uten ungene

Ellers må vi vel finne ut av veien videre med taket som lekker

Men ellers bare slappe av, la ungene leke med gavene sine

Jeg kjenner forøvrig på behovet for å ta opp igjen dette med rutiner i husarbeidet. Det funket bra for meg at vi var en gjeng i en tråd, men det gled ut.

Mannen skal jobbe noen timer på hjemmekontor. Jeg skal trolig på julegave-bytte-tur. Helst skal ungene da være hjemme med mannen som jobber. Det er trolig litt kaos på senteret i dag... Å gå alene plager meg ikke, men inn på tilbords med tre unger og se til at den yngste ikke knuser noe og håpe de har igjen "julemorgen" kaffiservise og egentlig anta de ikke har det jeg skal ha. Helst uten ungene

Idag er frøkna en tur i bhg, mens jeg er alene hjemme med minsten. Vært alene med ungene 1. og 2.juledag og familieselskaper , så kjente at det er litt godt å få litt hverdag igjen:happy:
Vurderer å lage suppe og pannekaker til middag, såå lei av julemat :hilarious:

Idag er frøkna en tur i bhg, mens jeg er alene hjemme med minsten. Vært alene med ungene 1. og 2.juledag og familieselskaper , så kjente at det er litt godt å få litt hverdag igjen:happy:
Vurderer å lage suppe og pannekaker til middag, såå lei av julemat :hilarious:
I lager trolig lapskaus av ribbe-rester

Her må vi også ut å bytte, så er det middag med svigerfamilien

Fy fader å glatt det er.
Glad det er mannen som skal kjøre i dag

Back
Topp