Hun påstår hun har blitt syk, men det gjør hun alltid, har egentlig sluttet å tro på detSå dårlig gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun påstår hun har blitt syk, men det gjør hun alltid, har egentlig sluttet å tro på detSå dårlig gjort![]()
Sånner svigerinne ogs, sluttet å bry meg og regner aldri med henne lenger9 av 10 ganger svigermor skal komme på besøk melder hun avbud i siste liten, denne gang intet unntak.
Lei meg nå![]()
Leit å høre at det er slikHun påstår hun har blitt syk, men det gjør hun alltid, har egentlig sluttet å tro på det
Er ferdig for en stund siden, fikk 3 gaver som bare var til meg.Da er gaveutdeling snart ferdig, og jeg har fått én gaveog mens jeg skulle skrive dette, så får jeg to til
jeg er lei av gavepapir og alt
![]()
Altså, barna her får altfor mye gaver, frøkna var kjempelei halvveis i utdelingenEr ferdig for en stund siden, fikk 3 gaver som bare var til meg.
Et kunststykke Lille U hadde laget i barnehagen, et hjemmelaget armbånd fra frøkna og 3 Kari Traa gensere fra mannen

Her ble det heldigvis bedre etter at svigermor fant ut at vi foretrakk kvalitet fremfor kvantitet.Altså, barna her får altfor mye gaver, frøkna var kjempelei halvveis i utdelingen![]()
De får mye fint, og fikk endel penger, spesielt til minstenHer ble det heldigvis bedre etter at svigermor fant ut at vi foretrakk kvalitet fremfor kvantitet.

Samme her , utrolig mye fintFor en dagSå mye flott vi fikk alle sammen
![]()
Jeg regner med alt gikk helt fint likevelBra nok er absolutt bra nok
Dusjen tok jeg før i uka Det burde vært ryddet i klær på badet men det går bra.
Nå er siste pakkene pakket og lagt tilbake i kjøleskapet (feilregning av fløte og sjokoladeforholdet gir gode greier men meget myke trøfler....) og mannen kom på at han glemte å bake brød og vi spiste ostesmørbrød til lunsj i går så han stakk på kiwi.
Jeg lager frokost med lydene av tre nøtter til l askepott i bakgrunnen (og peppa gris og noen på YouTube som spiller minecraft.. )
Etter frokost er det altså desverre fortsatt et gulv som må vaskes. Mannen har jobbet litt i morges så han har ikke.fått bidra før nå. Og pynt jeg og ungene skal ha på plass. Og et pepperkakehus som trenger pynt.
Men det går nok bra.
Ekstremt mye fint her også, men skulle ønske eldsten, Lille U, mannen og jeg hadde fått utdelt hørselsvern før pakkeåpningenFor en dagSå mye flott vi fikk alle sammen
![]()
Helt til en ekstremt lite hyggelig overraskelse ved leggetidJeg regner med alt gikk helt fint likevel![]()
Å, hva skjedde?Helt til en ekstremt lite hyggelig overraskelse ved leggetid