Jule- og desemberskravle :)

Da er gaveutdeling snart ferdig, og jeg har fått én gave :hilarious: og mens jeg skulle skrive dette, så får jeg to til :p jeg er lei av gavepapir og alt :nailbiting:

Da er gaveutdeling snart ferdig, og jeg har fått én gave :hilarious: og mens jeg skulle skrive dette, så får jeg to til :p jeg er lei av gavepapir og alt :nailbiting:
Er ferdig for en stund siden, fikk 3 gaver som bare var til meg.
Et kunststykke Lille U hadde laget i barnehagen, et hjemmelaget armbånd fra frøkna og 3 Kari Traa gensere fra mannen

Her ble det heldigvis bedre etter at svigermor fant ut at vi foretrakk kvalitet fremfor kvantitet.
De får mye fint, og fikk endel penger, spesielt til minsten :) syns vi fikk mye fornuftig til våre, men det er vel pga de er såpass små enda :p nevøen vår på 6 fikk noe til Nintendo, karaokemaskin og en haug andre ting. Får jo ikke tid til å se hvem ting er fra, og heller ikke se ordentlig på tingen før man går videre til neste gave :nailbiting:

Gavebonanza overstått, jeg fikk ekstremt mye gaver i år.
Nå kjører mannen svigerfar hjem og resten av oss ser film

Andre omgang i oppvaskmaskinen går, det som skal vaskes for hånd er vasket, ovnen er skrubbet og benkene er vasket ned.
Nå kan hu mor endelig slappe litt av

Bra nok er absolutt bra nok

Dusjen tok jeg før i uka Det burde vært ryddet i klær på badet men det går bra.

Nå er siste pakkene pakket og lagt tilbake i kjøleskapet (feilregning av fløte og sjokoladeforholdet gir gode greier men meget myke trøfler....) og mannen kom på at han glemte å bake brød og vi spiste ostesmørbrød til lunsj i går så han stakk på kiwi.
Jeg lager frokost med lydene av tre nøtter til l askepott i bakgrunnen (og peppa gris og noen på YouTube som spiller minecraft.. )

Etter frokost er det altså desverre fortsatt et gulv som må vaskes. Mannen har jobbet litt i morges så han har ikke.fått bidra før nå. Og pynt jeg og ungene skal ha på plass. Og et pepperkakehus som trenger pynt.

Men det går nok bra.
Jeg regner med alt gikk helt fint likevel :)

Vel overstått alle sammen :)

Håper alle har hatt en fin kveld med masse god mat og familie.

Her har ungene fått alt de ønska seg og mer til, og vi voksne har også fått mye fint.

Vi har svigermor og mannen på besøk, og det er veldig hyggelig. De kom i går ettermiddag og blir til i morgen.

Ungene fikk være lenge oppe, Frøkna på 6 år la seg rundt kl 22, storebror på 9 en halvtime etter.

Håper de sover lenge i morgen, det trenger de etter denne dagen.

For en dag❤️❤️❤️Så mye flott vi fikk alle sammen ❤️❤️
Ekstremt mye fint her også, men skulle ønske eldsten, Lille U, mannen og jeg hadde fått utdelt hørselsvern før pakkeåpningen :P
Frøkna fikk veldig mye hun virkelig hadde ønsket seg og har en vane å hyle veldig høyt av glede dersom hun får noe som er mye mer enn hun hadde forventet, det skjedde mange ganger i kveld :)

Gjestene sendt ut døra og ungene sendt i seng. På vei i alle fall.

Legg dere, jeg er trøtt og vi legge meg. Klokka er halv ett!

Fått en i seng og en nesten når manne sier, "jeg ringer far din" min tanke er den samme som pappa sin. Han svarer "hei, hva har vi glemt?" men nei. Det drypper vann fra taket på rommet til eldste.

Over hans rom er det veranda. Og det drypper i hjørnet inn mot skjøten mellom huset og påbygget som altså er disse nye soverommene

Back
Topp