Jule- og desemberskravle :)

Godt det ikke kommer mer vann inn
Ja, helt klart. Jeg sjekker ganger om dagen men det kom ikke mer. Godt det i alle fall. Så må vi ta tak i å løse problemet mer permanent selvsagt. For presenning på altanen som dels sperrer døra er jo ikke den endelige løsningen...

God mirgen
I kveld skal julegjesten reise hjem, får se hva vi finner på før det

God morgen

Vi har endelig julens daffedag i dag. Yngste og eldste var oppe før 9, mellomste sov til ti, og jeg går i dusjen nå mens mannen skal lage frokost, dog først sikre at han har fått bort alle bitene etter at det knuste et krystallglass i morges...

Vi skal til middag hos mine foreldre klokka tre, både vi og min bror med familie, men som mamma sa "ta det rolig på formiddagen, ingen grunn til å komme klokka 11" nei, sa jeg "er det som jeg håper spiser for frokost klokka 11"

Og, vel, ti på 11 går jeg i dusjen mens mannen ordner frokost. Perfekt lat juledag.

Slappe av dag :) nyyyter :)

Ja, kjipt. Virkelig. Mannen mener vi har forsikring som dekker det. Jeg håper det. Men uansett antar jeg at rommet bør ryddes. Det bor en tiåring der. Som elsker lego, aldri rydder, samler på streiner, legosesker han tror han skal lage noe av. Der er tusen Donald blader, senga så full av ting at man ikke kan strekke seg ut, klær og bøker og... Ja. Enten vi må fikse eller andre fikser så må rommet ryddes, muligens tømmes, så vi har en jobb å gjøre

Jeg er glad det stoppet av pressening over rommet hans for det betyr trolig at det er bare på den siden, at det ikke kommer inn et helt annet sted, så vi må ta gangen og evt i verste fall gjesterommet også...
Jeg gjesper på dine vegne. Husker mine småsøsken hvor mye ting de hadde på rommet sitt. Og gruer meg til mitt barn er u den alderen. Prater dere med forsikring imorgen ?

Jeg gjesper på dine vegne. Husker mine småsøsken hvor mye ting de hadde på rommet sitt. Og gruer meg til mitt barn er u den alderen. Prater dere med forsikring imorgen ?
Blir å ringe forsikringen i morgen ja, og legge en plan deretter

Det er sååå deilig! Vi hadde det sånn i går vi. Ungene hjemme, ikke noe besøk eller noen ting. Prøve ut litt julegaver og gikk oss en liten tur, og ellers BARE sløva

Sånn hadde vi første juledag før jeg altså kom til å føde en datter natt til første juledag og derved ble det til en hektisk dag med bursdagsselskap. Rydd bort alle gavene og fiks huset etter julaften for det kommer gjester klokken 1230+ liksom

Ingen skravling her i kveld?

Alle opptatt i familieselskap?

Back
Topp