Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt klart. Jeg sjekker ganger om dagen men det kom ikke mer. Godt det i alle fall. Så må vi ta tak i å løse problemet mer permanent selvsagt. For presenning på altanen som dels sperrer døra er jo ikke den endelige løsningen...Godt det ikke kommer mer vann inn
God mirgen
I kveld skal julegjesten reise hjem, får se hva vi finner på før det
God morgen (eller god dag)God mirgen

Jeg også.Slappe av dagnyyyter
![]()
Håper dere har en fin dagGod mirgen
Det er sååå deilig! Vi hadde det sånn i går vi. Ungene hjemme, ikke noe besøk eller noen ting. Prøve ut litt julegaver og gikk oss en liten tur, og ellers BARE sløvaSlappe av dagnyyyter
![]()
Jeg gjesper på dine vegne. Husker mine småsøsken hvor mye ting de hadde på rommet sitt. Og gruer meg til mitt barn er u den alderen. Prater dere med forsikring imorgen ?Ja, kjipt. Virkelig. Mannen mener vi har forsikring som dekker det. Jeg håper det. Men uansett antar jeg at rommet bør ryddes. Det bor en tiåring der. Som elsker lego, aldri rydder, samler på streiner, legosesker han tror han skal lage noe av. Der er tusen Donald blader, senga så full av ting at man ikke kan strekke seg ut, klær og bøker og... Ja. Enten vi må fikse eller andre fikser så må rommet ryddes, muligens tømmes, så vi har en jobb å gjøre
Jeg er glad det stoppet av pressening over rommet hans for det betyr trolig at det er bare på den siden, at det ikke kommer inn et helt annet sted, så vi må ta gangen og evt i verste fall gjesterommet også...
Så braDet hadde vi
Blir å ringe forsikringen i morgen ja, og legge en plan deretterJeg gjesper på dine vegne. Husker mine småsøsken hvor mye ting de hadde på rommet sitt. Og gruer meg til mitt barn er u den alderen. Prater dere med forsikring imorgen ?
Det er sååå deilig! Vi hadde det sånn i går vi. Ungene hjemme, ikke noe besøk eller noen ting. Prøve ut litt julegaver og gikk oss en liten tur, og ellers BARE sløva
Sitter hjemme hos mamma og ser på TV.Ingen skravling her i kveld?
Alle opptatt i familieselskap?
Legger unger langt over leggetid..Sitter hjemme hos mamma og ser på TV.
Hva gjør du?
De er i seng her, men tror eldste fremdeles er våkenLegger unger langt over leggetid..
Det har vi hattHåper dere har en fin dag![]()
Har kjørt gjesten til bussenIngen skravling her i kveld?
Jeg har perlet, familieselskap varte for vår del bare 1,5-2t før vi måtte dra pga overtrøtt 1åringIngen skravling her i kveld?