God julKlokken er nå over midnatt, og det er offisielt jul.
God jul alle sammen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God julKlokken er nå over midnatt, og det er offisielt jul.
God jul alle sammen

God jul.God jul
Her er vi nå klare.
Svigermor og mannen kom ca kl 16, og svigermor hjalp til med det siste.
Så nå er det bare å vente på spente barn i morgen![]()
Her våknet eldste desverre av at vi hadde glemt å slå av "gå til skolen" alarmen 7.55 (never mins at han ikke har gått til skolen på evigheter, jeg kjører dem...) og derved våknet lille. Jeg var allerede våken og ikke lenge etter åtte kom mellomste også.Kun jeg som er oppe her i heimen ,jeg har på den fine julepysjen min og ligger i sofaen å ser julefilm
Ja det er viktig, å senke skuldrene likevel. Alt må ikke være perfekt.God jul.
Her er vi egentlig ikke klare
Jeg skal pynte ferdig sammen med ungene i morgen. Eller, senere i dag altså.
Jeg skal gjøre ferdig trøflene også og pakke inn tre julegaver (altså nevnte trøfler)
Det står en oppvask og venter også og kjøkkengulvet trenger en vask
Badet er rent, men rotete. Og kjellergangen folk desverre må inn gjennom har ingen rukket å ta enda.
Men å feire jul med oss er å se forbi alt som ikke er helt på stell, senke skuldrene og ha en fin dag likevel
Haha! Helt greit å få servert daHer "truer" eldste med å lage middagen på julaften![]()
God julGod jul alle sammen![]()
Kjipt med alarmHer våknet eldste desverre av at vi hadde glemt å slå av "gå til skolen" alarmen 7.55 (never mins at han ikke har gått til skolen på evigheter, jeg kjører dem...) og derved våknet lille. Jeg var allerede våken og ikke lenge etter åtte kom mellomste også.
De er på plass i stua med sjokoladenisse fra kalenderen og nettbrett og skuffende lite interesse for julefilmer
Ja det er viktig, å senke skuldrene likevel. Alt må ikke være perfekt.
Er ting vi ikke har rukket også, her feks rakk jeg ikke vaske dusjen, men jeg tok den tidligere her, så det går gå. Ligger litt småtteri her og der.
Men vi orka ikke mer, så da får det være bra nok![]()
Ja, hadde vært greit om han sov litt lenger. Vi har slått den av nå så han helst sover litt mer i morgen.Kjipt med alarm
Så dårlig gjort9 av 10 ganger svigermor skal komme på besøk melder hun avbud i siste liten, denne gang intet unntak.
Lei meg nå![]()