Jule- og desemberskravle :)

God jul :)

Her er vi nå klare.

Svigermor og mannen kom ca kl 16, og svigermor hjalp til med det siste.
Så nå er det bare å vente på spente barn i morgen :)

Her er vi nå klare.

Svigermor og mannen kom ca kl 16, og svigermor hjalp til med det siste.
Så nå er det bare å vente på spente barn i morgen :)
God jul.

Her er vi egentlig ikke klare

Jeg skal pynte ferdig sammen med ungene i morgen. Eller, senere i dag altså.

Jeg skal gjøre ferdig trøflene også og pakke inn tre julegaver (altså nevnte trøfler)

Det står en oppvask og venter også og kjøkkengulvet trenger en vask

Badet er rent, men rotete. Og kjellergangen folk desverre må inn gjennom har ingen rukket å ta enda.

Men å feire jul med oss er å se forbi alt som ikke er helt på stell, senke skuldrene og ha en fin dag likevel

Kun jeg som er oppe her i heimen ,jeg har på den fine julepysjen min og ligger i sofaen å ser julefilm

Her er pappaen og eldste frøken stått opp. Baby sover, og jeg ligger inntil han så han skal fortsette med det.
Gleder meg til å stå opp, se glitrende og spente barneøyne, spise god frokost og bare være sammen.

Kun jeg som er oppe her i heimen ,jeg har på den fine julepysjen min og ligger i sofaen å ser julefilm
Her våknet eldste desverre av at vi hadde glemt å slå av "gå til skolen" alarmen 7.55 (never mins at han ikke har gått til skolen på evigheter, jeg kjører dem...) og derved våknet lille. Jeg var allerede våken og ikke lenge etter åtte kom mellomste også.

De er på plass i stua med sjokoladenisse fra kalenderen og nettbrett og skuffende lite interesse for julefilmer

God jul.

Her er vi egentlig ikke klare

Jeg skal pynte ferdig sammen med ungene i morgen. Eller, senere i dag altså.

Jeg skal gjøre ferdig trøflene også og pakke inn tre julegaver (altså nevnte trøfler)

Det står en oppvask og venter også og kjøkkengulvet trenger en vask

Badet er rent, men rotete. Og kjellergangen folk desverre må inn gjennom har ingen rukket å ta enda.

Men å feire jul med oss er å se forbi alt som ikke er helt på stell, senke skuldrene og ha en fin dag likevel
Ja det er viktig, å senke skuldrene likevel. Alt må ikke være perfekt.

Er ting vi ikke har rukket også, her feks rakk jeg ikke vaske dusjen, men jeg tok den tidligere her, så det går gå. Ligger litt småtteri her og der.

Men vi orka ikke mer, så da får det være bra nok :)

God jul alle sammen :)

Her våknet eldste desverre av at vi hadde glemt å slå av "gå til skolen" alarmen 7.55 (never mins at han ikke har gått til skolen på evigheter, jeg kjører dem...) og derved våknet lille. Jeg var allerede våken og ikke lenge etter åtte kom mellomste også.

De er på plass i stua med sjokoladenisse fra kalenderen og nettbrett og skuffende lite interesse for julefilmer
Kjipt med alarm

Ja det er viktig, å senke skuldrene likevel. Alt må ikke være perfekt.

Er ting vi ikke har rukket også, her feks rakk jeg ikke vaske dusjen, men jeg tok den tidligere her, så det går gå. Ligger litt småtteri her og der.

Men vi orka ikke mer, så da får det være bra nok :)

Bra nok er absolutt bra nok

Dusjen tok jeg før i uka Det burde vært ryddet i klær på badet men det går bra.

Nå er siste pakkene pakket og lagt tilbake i kjøleskapet (feilregning av fløte og sjokoladeforholdet gir gode greier men meget myke trøfler....) og mannen kom på at han glemte å bake brød og vi spiste ostesmørbrød til lunsj i går så han stakk på kiwi.
Jeg lager frokost med lydene av tre nøtter til l askepott i bakgrunnen (og peppa gris og noen på YouTube som spiller minecraft.. )

Etter frokost er det altså desverre fortsatt et gulv som må vaskes. Mannen har jobbet litt i morges så han har ikke.fått bidra før nå. Og pynt jeg og ungene skal ha på plass. Og et pepperkakehus som trenger pynt.

Men det går nok bra.

Alt er nesten klart til i kveld.
Litt rydding av leker på stuen og en gang til over med støvsugeren så er det klart...

Og en liten tur i butikken siden jeg har glemt å kjøpe mer klementiner...

Back
Topp