Jule- og desemberskravle :)

Den oppskriften er for 10 stykker, men jeg 4 dobler den slik at det blir 40....
Ahh, sånn ja.

For å steke bare 10 var jo dumt.
. Jeg tror vi har 30-40 stykker vi også, mamma laget dobbelt av den oppskriften jeg la ut og delte mellom seg og oss

Stille her i dag

Har alle ferie eller sitter alle som meg på jobb og aner ikke helt når de kommer i mål?

Jeg ser at jeg blir sittende lenger enn jeg hadde ønsket, så det er godt at ungene skal være hos mine foreldre i kveld. Mannen har allerede gått for dagen så han kommer hjem lenge før meg.

Sitter i sofaen hjemme hos mamma under et stort teppe mens jeg fryser og nyser.
Har virkelig ikke tid til å bli syk nå

Stille her i dag

Har alle ferie eller sitter alle som meg på jobb og aner ikke helt når de kommer i mål?

Jeg ser at jeg blir sittende lenger enn jeg hadde ønsket, så det er godt at ungene skal være hos mine foreldre i kveld. Mannen har allerede gått for dagen så han kommer hjem lenge før meg.

Så vondt å sitte sånn, lan du ikke legge jobb fra deg å dra?

Jeg har permisjon, og mannen 3 uker turnusfri, så vi er i rute..

Så vondt å sitte sånn, lan du ikke legge jobb fra deg å dra?

Jeg har permisjon, og mannen 3 uker turnusfri, så vi er i rute..
Nei, jeg har en del epost som må behandles før nyttår.

30 igjen.
Noen kan jeg bare slette men godt over halvparten må jeg fakrisk behandle

Men jeg har fått sendt betalingene så jeg er da på rett vei

Mannen har dradd hjem og ungene overnatter til i morgen hos mine foreldre.

30 eposter. Oppdaterer sånn litt etter litt at tallet synker bare for egen motivasjon

26 eposter

14 minutter siden jeg hadde 30

La oss håpe ikke alle tar like lang tid...

Men til gjengjeld har jeg fri til over nyttår da, med mindre backupen ringer med noe som HASTER. Så det blir bra når jeg altså abre kommer i mål

(skriv gjerne noe NOEN, så jeg ikke spammer etterhvert...)

16 eposter

10 ned på 10 min skyldes selvsagt opprydding i en del "egentlig lest men ikke markert bort" og noe sånn info om julestengt og sånn.

Stille her i dag

Jeg er på jobb, fikk meg endelig fem minutter på rumpa :hilarious:

Stille her i dag

Har så mye å gjøre så lite fra meg her inne

Tid? hva er det?

Såvidt jeg står opp og lager frokost før klokka er fire og alle kommer hjem igjen, så er det middag og leggetid. :p
Jeg er overbevist om at døgnet har 6 timer mindre i desember. :p
Og Desember varer bare halvparten så lenge som alle andre måneder.... Hehe :) alt bra?

Hjemme!

Bare meg og mannen og oppgaver herfra til evigheten. Men han har laget middag til jeg kom hjem, biff

Back
Topp