Ahh, sånn ja.Den oppskriften er for 10 stykker, men jeg 4 dobler den slik at det blir 40....
For å steke bare 10 var jo dumt.
. Jeg tror vi har 30-40 stykker vi også, mamma laget dobbelt av den oppskriften jeg la ut og delte mellom seg og oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, sånn ja.Den oppskriften er for 10 stykker, men jeg 4 dobler den slik at det blir 40....
Sitter i sofaen hjemme hos mamma under et stort teppe mens jeg fryser og nyser.
Har virkelig ikke tid til å bli syk nå
Stille her i dag
Har alle ferie eller sitter alle som meg på jobb og aner ikke helt når de kommer i mål?
Jeg ser at jeg blir sittende lenger enn jeg hadde ønsket, så det er godt at ungene skal være hos mine foreldre i kveld. Mannen har allerede gått for dagen så han kommer hjem lenge før meg.
Nei, jeg har en del epost som må behandles før nyttår.Så vondt å sitte sånn, lan du ikke legge jobb fra deg å dra?
Jeg har permisjon, og mannen 3 uker turnusfri, så vi er i rute..
Jeg er på jobb, fikk meg endelig fem minutter på rumpaStille her i dag
Har alle ferie eller sitter alle som meg på jobb og aner ikke helt når de kommer i mål?
Jeg ser at jeg blir sittende lenger enn jeg hadde ønsket, så det er godt at ungene skal være hos mine foreldre i kveld. Mannen har allerede gått for dagen så han kommer hjem lenge før meg.

Har så mye å gjøre så lite fra meg her inneStille her i dag
Nå er jeg ferdigMye igjen?![]()
Og Desember varer bare halvparten så lenge som alle andre måneder.... HeheTid? hva er det?
Såvidt jeg står opp og lager frokost før klokka er fire og alle kommer hjem igjen, så er det middag og leggetid.
Jeg er overbevist om at døgnet har 6 timer mindre i desember.![]()
Herlig å få servert middag daPå vei hjem fra mamma etter å ha byttet gaver og spist middag
Det håper jeg ogsåHåper de går fort over.
Veldig deiligHerlig å få servert middag da![]()
Her skal gubben lage middag i kveldVeldig deilig![]()
Her "truer" eldste med å lage middagen på julaftenHer skal gubben lage middag i kveld![]()