Så braNå er jeg ferdigJuhu!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braNå er jeg ferdigJuhu!!
Så koselig daMøte venninnner og bytte julegaver![]()
Det var detSå koselig da![]()
God bedring til stumpenBlå på baken![]()
Enklere når man er i permisjonHusker at det tok fakrisk et par dager før vi skjønte det med mellomste Men trodde vi skulle visst det innen nå ja så antar det ikke er det
Hun har jo hatt dem før men er forventet å gå dem igjen siden hun var bare 2-3 uker gammel.
Gjerne ikke midt i jula, på den annen side nesten heller det enn årsoppgjøret...
Hadde det jo fra 18. Des sist også men da var jeg i permisjon.
Tror nok du kommer i mål med det som trengsIkke med huset og jobb, og ikke med kakene. Men føler jeg skal klare å komme i mål med gavene i år også. Må få pakket naboens snart dor hun kommer vel en dag med jentungen sin...
Hva var det da??Gaah mannen har fått kombinert bursdags og julegave fra svigers, ikke pakket inn så vi vet hva det er og vi har fra før..Flott gave men vår sto tilogmed uteda de var her i bursdag så de må jo ha sett den
Jeg er tålmodig jegDet må du vente med å høre til våren![]()
God bedring til tassen dinÆsj, skulle på 1årskontroll med minsten idag og få satt vaksina, men det ble ingen vaksine. Han var snørrete og legen fant ut at han hadde væske i begge ørene. Derfor har han vært så urolig den siste tida, håper det forsvinner av seg selv og det snarest![]()
Håper du holder deg frisk??God morgen
Jeg er så kvalm , omgangssyken herjer i bhg men jeg håper jeg slipper unna med å bare være kvalm
Jobb å så tur til Gjøvik dtterpå står på planen
Det har faktisk ikke jeg sett heller...Håper det.
Lillemor ønsker seg en lilla paraply da, det finner jeg ikke
Minstemor vsr ganske heftig rammet her også, men var vel eldste som hadde det vært kanskje. Yngste ble innlagt på sykehus da.Enklere når man er i permisjon
Mine var 6 mnd, 2 år og 4 år da vi hadde den rundenog minstemann var hardest rammet stakkars
![]()
Gjør vel det på er vis.Tror nok du kommer i mål med det som trengs![]()
Oi, det var smalt!Mange klager på at de ser tjukke ut på bilder, men noen ganger har kameraer det morsomt og går den andre veien til det ekstreme.
Skulle bare ta et bilde av genseren jeg hadde på meg, og nei jeg har hverken puppene eller livet til Dolly Parton sånn til vanlig
Vis vedlegget 283682
Så ut som om dere koset dereSkal snart hente frøkna og dra til Spikersuppa
Skal ta 11:52 toget
Ååh, det er snadder!!Her står jeg og baker kakemenn, egentlig etter leggetid allerede. Mon tro om det er noen igjen i morgen tidlig? Ferske kakemenn er jo bare det beste som finnes!
Vanskelig den ja.Det har faktisk ikke jeg sett heller...![]()
Ser ut som detHåper du holder deg frisk??![]()