Ææææ..., nei.Regner med du klarte å sove litt mer?![]()
Det var en grunn til at vekkeklokken stod på kl 6
Jeg måtte opp da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææ..., nei.Regner med du klarte å sove litt mer?![]()
Så gøy med snø!YEY !! det begynner å komme mer snø her
Føler meg litt som ett lite barn når det gjelder snø, men snart skal jeg og kjæresten min opp der jeg er oppvokst
og der er det vertfall snøSnakker bare om snø jeg, og kunne bli litt for mye av det men er bare jeg som
elsker snø og nok så greit nesten født med ski på beina![]()
Deilig å ha det i ordenDa var alle julegavene i hus![]()
HaldenHvor skal dere?![]()
Hva skjer i Gjøvik?Vi er på vei for å kjøpe siste julegavene og for å levere gaver hit og dit.
Håper vi kommer hjem før kl 21 hvertfall, for jeg må dusje og tidlig i seng, opp kl 5 i morgen , jobbe til 14 å så rett til Gjøvik
Hvor lenge skal dere være der?Halden![]()
Er det mulig da!?Gikk rett på ræv på flisene ved bassengetblir bare mer og mer klønete og uheldig med årene
![]()
Så kulFikk tak i den siste av disse å få tak i her på senteret. Vis vedlegget 283645
Til guttungen til jul og det til 300 under veiledende markedspris så godt fornøyd med den
Handlet keyboard til mellomste på toys som har spar 100 ved kjøp på 500 i dag så grei deal der også.
Slitsom handletur for mannen med ca tusen meldinger til ham med pc, og yngstemor gjenstår. Menmen.
Da er du i ruteGaver til de to eldste er kjøpt i dag. Svigermor fikk med seg alt til svigerslekta
Yngste får et nettbrett som lå kjøpes og noe annet den andre dagen, mannen mangler jeg gave til og litt på.noen andre.
Huset der ikke ut, men det blir nok jul på et vis
Møte venninnner og bytte julegaverHva skjer i Gjøvik?![]()
Yeeii, det er jo strålende!Plass 80 nå![]()
Gleder meg til å høre hvordan det gikkStiller lag med jobben.
Jeg skal løpe siste etappe
Hadde det ikke dukket opp flere prikker nå om det var vannkopper?Satser på det
. Ikke mer i morges. Men én liten prikk på magen i dag Som jrg aldri ville sett om jeg ikke studerte henne nøye . Vi får se i moegen tidlig
Siste dag i bhg før ferien, feire bursdagen hennes skal de også (men det utsetter de til januar om hun er syk selvsagt)
TakkYeeii, det er jo strålende!godt jobbet!
Litt usikker endaHvor lenge skal dere være der?
Satser på at han synes det jaSå kul
Husker at det tok fakrisk et par dager før vi skjønte det med mellomste Men trodde vi skulle visst det innen nå ja så antar det ikke er detHadde det ikke dukket opp flere prikker nå om det var vannkopper?greit å bli ferdig med det altså, men kanskje ikke midt oppi jula liksom
![]()
Ikke med huset og jobb, og ikke med kakene. Men føler jeg skal klare å komme i mål med gavene i år også. Må få pakket naboens snart dor hun kommer vel en dag med jentungen sin...Da er du i ruteog heldigvis fortsatt noen dager igjen!