Jule- og desemberskravle :)

YEY !! det begynner å komme mer snø her :joyful:
Føler meg litt som ett lite barn når det gjelder snø, men snart skal jeg og kjæresten min opp der jeg er oppvokst
og der er det vertfall snø :woot: Snakker bare om snø jeg, og kunne bli litt for mye av det men er bare jeg som
elsker snø og nok så greit nesten født med ski på beina :joyful:
Så gøy med snø!:D
Hvor er du oppvokst??

Vi er på vei for å kjøpe siste julegavene og for å levere gaver hit og dit.
Håper vi kommer hjem før kl 21 hvertfall, for jeg må dusje og tidlig i seng, opp kl 5 i morgen , jobbe til 14 å så rett til Gjøvik
Hva skjer i Gjøvik?:)

Gaver i boks, litt annet enn tenkt men.
I mirgen kjøpes kompisgavene,så må kengubarnet finne noe til pappaen sin

Fikk tak i den siste av disse å få tak i her på senteret. Vis vedlegget 283645
Til guttungen til jul og det til 300 under veiledende markedspris så godt fornøyd med den

Handlet keyboard til mellomste på toys som har spar 100 ved kjøp på 500 i dag så grei deal der også.

Slitsom handletur for mannen med ca tusen meldinger til ham med pc, og yngstemor gjenstår. Menmen.
Så kul

Gaver til de to eldste er kjøpt i dag. Svigermor fikk med seg alt til svigerslekta

Yngste får et nettbrett som lå kjøpes og noe annet den andre dagen, mannen mangler jeg gave til og litt på.noen andre.

Huset der ikke ut, men det blir nok jul på et vis
Da er du i rute:) og heldigvis fortsatt noen dager igjen!

Satser på det
. Ikke mer i morges. Men én liten prikk på magen i dag Som jrg aldri ville sett om jeg ikke studerte henne nøye . Vi får se i moegen tidlig

Siste dag i bhg før ferien, feire bursdagen hennes skal de også (men det utsetter de til januar om hun er syk selvsagt)
Hadde det ikke dukket opp flere prikker nå om det var vannkopper? :) greit å bli ferdig med det altså, men kanskje ikke midt oppi jula liksom:P

Hadde det ikke dukket opp flere prikker nå om det var vannkopper? :) greit å bli ferdig med det altså, men kanskje ikke midt oppi jula liksom:p
Husker at det tok fakrisk et par dager før vi skjønte det med mellomste Men trodde vi skulle visst det innen nå ja så antar det ikke er det

Hun har jo hatt dem før men er forventet å gå dem igjen siden hun var bare 2-3 uker gammel.

Gjerne ikke midt i jula, på den annen side nesten heller det enn årsoppgjøret...

Hadde det jo fra 18. Des sist også men da var jeg i permisjon.

Da er du i rute:) og heldigvis fortsatt noen dager igjen!
Ikke med huset og jobb, og ikke med kakene. Men føler jeg skal klare å komme i mål med gavene i år også. Må få pakket naboens snart dor hun kommer vel en dag med jentungen sin...

Back
Topp