Jule- og desemberskravle :)

Gikk rett på ræv på flisene ved bassenget :p:eek: blir bare mer og mer klønete og uheldig med årene :arghh:

Hvordan går det med dere?:)
Gaver til de to eldste er kjøpt i dag. Svigermor fikk med seg alt til svigerslekta

Yngste får et nettbrett som lå kjøpes og noe annet den andre dagen, mannen mangler jeg gave til og litt på.noen andre.

Huset der ikke ut, men det blir nok jul på et vis

Jeg kom hjem til svigermor som "jeg har ikke gjort noen ting" i dag. Etterfulgt av at hun brettet klær helt uten å sortere pr person da etterpå men altså ingen krise bare nesten må gjøre alt på nytt siden jeg må skille mellom hvem det er sitt plagg for plagg.
Går bort endel tid på å sortere det ja :rolleyes:
‘Men hun skal ha for den gode tanken!

Men ingen flere i dag tidlig eller i kveld. Og ikke utviklet seg på noe vis. Bare tørket nesten inn/vekk og ikke noe man tenker over at er der om man ikke så etter den.
Da er det nok noe annet??:) vil jeg tro..

Da er det nok noe annet??:) vil jeg tro..
Satser på det
. Ikke mer i morges. Men én liten prikk på magen i dag Som jrg aldri ville sett om jeg ikke studerte henne nøye . Vi får se i moegen tidlig

Siste dag i bhg før ferien, feire bursdagen hennes skal de også (men det utsetter de til januar om hun er syk selvsagt)

Og så var det allerede onsdag!

Jeg har en jobb å gjøre som jeg vanligvis bruker 2-3 dager på(effektivt, om jeg ikke må gjøre mye annet), som må være ferdig innen ca lunsj i morgen.

La oss satse på at det ikke er flere prikker på lillemor, at hun ikke fikk vannkopper.
Håper du kommer i mål med jobben:)

Fikk tak i den siste av disse å få tak i her på senteret. received_733924710310214.jpeg
Til guttungen til jul og det til 300 under veiledende markedspris så godt fornøyd med den

Handlet keyboard til mellomste på toys som har spar 100 ved kjøp på 500 i dag så grei deal der også.

Slitsom handletur for mannen med ca tusen meldinger til ham med pc, og yngstemor gjenstår. Menmen.

Håper du kommer i mål med jobben:)
Tja, jeg fikk gjort en del av det i dag men jeg bruker vanligvis en goood del mer enn til lunsj i morgen på det som gjenstår. Men det får nok på et vis

Back
Topp