Ååhhh, så herligLillegutt tok tre steg mot meg før jeg måtte på jobb! *stolt mamma*![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååhhh, så herligLillegutt tok tre steg mot meg før jeg måtte på jobb! *stolt mamma*![]()
Gaver til de to eldste er kjøpt i dag. Svigermor fikk med seg alt til svigerslektaHvordan går det med dere?![]()
Heia, heiaNå har jeg skrevet 60 innlegg på noen dager så noen innlegg til så er jeg på 100. plass kanskje![]()
Aha, da lærte jeg noe nytt idag ogsåVerdivurdering av huset, blir lagt i ett system banken også har tilgang til. Kreves ofte for mellom finansiering og kan brukes til å blant annet forhandle om rente![]()
Wow, det er kult da!Ops, jeg skal visst løpe Holmenkollstafetten neste år jeg![]()
Går bort endel tid på å sortere det jaJeg kom hjem til svigermor som "jeg har ikke gjort noen ting" i dag. Etterfulgt av at hun brettet klær helt uten å sortere pr person da etterpå men altså ingen krise bare nesten må gjøre alt på nytt siden jeg må skille mellom hvem det er sitt plagg for plagg.
Da er det nok noe annet??Men ingen flere i dag tidlig eller i kveld. Og ikke utviklet seg på noe vis. Bare tørket nesten inn/vekk og ikke noe man tenker over at er der om man ikke så etter den.
Plass 80 nåHeia, heiahåper du har klatret inn på listen!
Ja, hun skal det.Går bort endel tid på å sortere det ja
‘Men hun skal ha for den gode tanken!
Stiller lag med jobben.Wow, det er kult da!![]()
Satser på detDa er det nok noe annet??vil jeg tro..
Yeeiii, så gøy da!!Og jeg har blitt satt på siste etappe, der hvor det er mest publikum og størst prestisje..
Føler litt skrekkblandet fryd![]()
Håper du kommer i mål med jobbenOg så var det allerede onsdag!
Jeg har en jobb å gjøre som jeg vanligvis bruker 2-3 dager på(effektivt, om jeg ikke må gjøre mye annet), som må være ferdig innen ca lunsj i morgen.
La oss satse på at det ikke er flere prikker på lillemor, at hun ikke fikk vannkopper.

Tja, jeg fikk gjort en del av det i dag men jeg bruker vanligvis en goood del mer enn til lunsj i morgen på det som gjenstår. Men det får nok på et visHåper du kommer i mål med jobben![]()
Regner med du klarte å sove litt mer?Juhu..
Første dag i juleferien og likevel stod vekkeklokken på kl 6...
Gleder meg til fredag, da kan jeg sove litt lenger
Spennende!Vært på TUL idag
Hvor skal dere?Takk. På vei til Fagernes nå , så sover vi der til i morgen før vi kjører videre
Gleder meg veldig, men gruer meg også..Yeeiii, så gøy da!!![]()