Jule- og desemberskravle :)

Ops, jeg skal visst løpe Holmenkollstafetten neste år jeg :rolleyes:

Hehe, håper dere slapp fra det uten større katastrofer:p
Jeg kom hjem til svigermor som "jeg har ikke gjort noen ting" i dag. Etterfulgt av at hun brettet klær helt uten å sortere pr person da etterpå men altså ingen krise bare nesten må gjøre alt på nytt siden jeg må skille mellom hvem det er sitt plagg for plagg.

Hmm, ligner på en vannkopp ja:)
Men ingen flere i dag tidlig eller i kveld. Og ikke utviklet seg på noe vis. Bare tørket nesten inn/vekk og ikke noe man tenker over at er der om man ikke så etter den.

Og så var det allerede onsdag!

Jeg har en jobb å gjøre som jeg vanligvis bruker 2-3 dager på(effektivt, om jeg ikke må gjøre mye annet), som må være ferdig innen ca lunsj i morgen.

La oss satse på at det ikke er flere prikker på lillemor, at hun ikke fikk vannkopper.

Juhu..
Første dag i juleferien og likevel stod vekkeklokken på kl 6...

Gleder meg til fredag, da kan jeg sove litt lenger

Tøft
Ikke ferie, klokka på sek, på jobb kvart over ni...

Søndag satser jeg på å kanskje ikke trenge å stå opp så tidlig. Kanskje.
Ungene overnatter hos mamma og pappa fra fredag til lørdag, men vi skal etter min foreløbige plan trolig stå utenfor obs klokken 8 eller ialle fall komme dit før ni, for å få parkering og for å handle "den store mathandelen" til jul, plassere det i bilen, da har de andre butikkene åpnet, ordne resten av gavene (pr nå er det alle tre ungene, bursdagen til yngste, mannen, mamma og pappa og et par jenter på 8 og 9 år, usikker på hvor mye av det som faller på plass i løpet av uka) før vi henter ungene hos mine foreldre, og hjem for å pynte juletre. Søndag skal vi pynte huset, men det forutsetter at vi har ryddet og vasket det først, så helt hvor lenge vi kan ligge for å likevel komme i mål sånn helst ikke så lenge etter at lille julaften gled over i julaften er noe uvisst...

Det ble stappafull bil. Akkurat plass og da er sete fremme hos mannen fullt og Hehe

Back
Topp