Zalando er gøyVar en tur innom Zalando.
Hjemme i dag også, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Zalando er gøyVar en tur innom Zalando.
Hjemme i dag også, ja
Ja ikke kjekt :/ håper vi er bedre til vi reiser. Men jeg og han hangler ofte , men så lenge allmenntilstand er bedre går ting fint.Samme her
Hoster og er skikkelig tett men feberfri
Når drar dere?Ja ikke kjekt :/ håper vi er bedre til vi reiser. Men jeg og han hangler ofte , men så lenge allmenntilstand er bedre går ting fint.
Ons 19 . Altså en uke fra i dag. Jeg har fått en diagnose til siden sist , stopper ikke visst, men ikke fryktelig alvorlig den heller så jeg har håpNår drar dere?
Kjedelig å hangle
Selvfølgelig gjør du det, liker det heller ikke når vår eldste må være alene hjemme en dag og er syk.Joda men liker å passe på han når han er syk , i dag blir set mange timer alene dessverre
Zalando er gøyfortsatt god bedring
Så fine kjolerKjøpte disse til frøkna
![]()
![]()
![]()

Hun har mer eller mindre vokst ut av alle kjolene sine (er veldig kjole-jente) og jeg hadde shopping trangSå fine kjoler![]()
Så koseligGleder meg til vi får juletreet i hus - ikke ordentlig jul før det er i husBestilt juletre i edelgran og får det til søndag så da skal jeg og ungene pynte treet
![]()
Så gøyÅååh, mottak det personlige bildet av ungene jeg bestilte som skal perles. Gleder meg som en liten unge til å starte![]()
Håper ikke du også ble syk??5 timer uten oppkast fra eldste frøkna... og nå er jeg kvalm... håper det er av søvnmangel og ikke sykdom...
Så flinke dere erJeg startet et juleverksted her i dag
Mannen fullfører det mens jeg legger yngste
Vi har laget tennbriketter
Så fineKjøpte disse til frøkna
![]()
![]()
![]()
Veldig fornøyd ned nummer 2, elsker merket Desigual, men er ganske dyte og elsker det når jeg finner det på tilbudSå fine![]()
Håper ikke du også ble syk??![]()
Håper det, er så spentSå gøyBlir sikkert kjempe fint!!
Av og til må man stille shoppingtrangenHun har mer eller mindre vokst ut av alle kjolene sine (er veldig kjole-jente) og jeg hadde shopping trang
Den røde er til julaften
jeg har gavekort på til sammen 900kr som "må" brukes 
Så flinke dere er![]()