Jule- og desemberskravle :)

Æsj, minsten finner ikke helt roen idag. Han klynker og styrer endel til tider før han roer seg, for en stund:dead:

Frøkna sovnet på fanget mitt i stuen, og er tilbake i seng nå.
Denne gang uten å begynne å hyle og skrike siden hun har vondt i ørene.
Kommer til å vente en halvtimes tid og se hvordan det går, og så prøve å legge meg.
Tror jeg kommer til å måtte sitte oppe i flere omganger i løpet av natten

Kommer til å vente en halvtimes tid og se hvordan det går, og så prøve å legge meg.
Håper det går bedre enn du forventer inatt:Heartred

Ingenting er som å opp og tørke spy på natten :grumpy:
Håper hun slipper billig unna og ikke skal spy i ett døgn nå... Dette er første sykdomsrunden siden lillebror ble født, kjenner jeg engster meg litt..

Ingenting er som å opp og tørke spy på natten :grumpy:
Håper hun slipper billig unna og ikke skal spy i ett døgn nå... Dette er første sykdomsrunden siden lillebror ble født, kjenner jeg engster meg litt..
Åhh, den er heftig

Håper dere fikk en relativt rolig runde.

Åhh, den er heftig

Håper dere fikk en relativt rolig runde.

Hun får det visst ordentlig... 3 ganger på 3 timer nå...
Tenkte kanskje det var noe annet, fordi hun er i topp form mellom hver gang hun kaster opp.. men nå er det vel bare å innse at omgangssyken er ett faktum..

Fikk rundt 5 timer med søvn i natt.
Frøkna har fremdeles vondt, men ikke så ille som i går og det har begynt å væske fra øret nå.
Tror det verste er over nå

Fikk rundt 5 timer med søvn i natt.
Frøkna har fremdeles vondt, men ikke så ille som i går og det har begynt å væske fra øret nå.
Tror det verste er over nå
Da har vel trommehinnen sprukket og da er vel det verste av smerte over. God bedring.

Hun får det visst ordentlig... 3 ganger på 3 timer nå...
Tenkte kanskje det var noe annet, fordi hun er i topp form mellom hver gang hun kaster opp.. men nå er det vel bare å innse at omgangssyken er ett faktum..

Ikke annet å gjøre enn å innse det ja.

Hvirdan gikk natten?

Gleder meg til vi får juletreet i hus - ikke ordentlig jul før det er i hus :DBestilt juletre i edelgran og får det til søndag så da skal jeg og ungene pynte treet :smug:

Har allerede tenkt på siden hun har hatt problemer med ørene tidligere

Det er lurt.

Den eneste gangen vi har att en ørebetennelse sprakk trommehinnen. Jeg ringte legen for å høre og fikk en time for å sjekke og endte med antibiotika for å hindre at den andre sprakk, og time etter to uker for å se at det hadde grodd helt fint. Den andre sprakk forresten ikke, men jeg trodde ikke egentlig det var meningen med antibiotika for slikt, jeg leser og hører mye om at det er viktig å begrense antibiotikabruk, og likevel opplever jeg ikke at legene er mer restriktive, med et unntak.

Back
Topp