Uff, det er så fælt med øreverkStakkars lille jenta mi.
Hun har så vondt i øret at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er så fælt med øreverkStakkars lille jenta mi.
Hun har så vondt i øret at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg![]()
Håper det går bedre enn du forventer inattFrøkna sovnet på fanget mitt i stuen, og er tilbake i seng nå.
Denne gang uten å begynne å hyle og skrike siden hun har vondt i ørene.
Kommer til å vente en halvtimes tid og se hvordan det går, og så prøve å legge meg.
Tror jeg kommer til å måtte sitte oppe i flere omganger i løpet av natten

Ser ikke slik hun, hun begynte å hyle igjen.Håper det går bedre enn du forventer inatt![]()
Stakkar jenta, og stakkar mammaenSer ikke slik hun, hun begynte å hyle igjen.
La meg i sengen hennes og sang for henne til hun roet seg og sovnet av.
Sitter oppe en halvtime til og ser om jeg tør og legge meg

Åhh, den er heftigIngenting er som å opp og tørke spy på natten
Håper hun slipper billig unna og ikke skal spy i ett døgn nå... Dette er første sykdomsrunden siden lillebror ble født, kjenner jeg engster meg litt..
Åhh, den er heftig
Håper dere fikk en relativt rolig runde.
Da har vel trommehinnen sprukket og da er vel det verste av smerte over. God bedring.Fikk rundt 5 timer med søvn i natt.
Frøkna har fremdeles vondt, men ikke så ille som i går og det har begynt å væske fra øret nå.
Tror det verste er over nå
Hun får det visst ordentlig... 3 ganger på 3 timer nå...
Tenkte kanskje det var noe annet, fordi hun er i topp form mellom hver gang hun kaster opp.. men nå er det vel bare å innse at omgangssyken er ett faktum..
Hvirdan gikk natten?Frøkna sovnet på fanget mitt i stuen, og er tilbake i seng nå.
Denne gang uten å begynne å hyle og skrike siden hun har vondt i ørene.
Kommer til å vente en halvtimes tid og se hvordan det går, og så prøve å legge meg.
Tror jeg kommer til å måtte sitte oppe i flere omganger i løpet av natten
God bedringIngenting er som å opp og tørke spy på natten
Håper hun slipper billig unna og ikke skal spy i ett døgn nå... Dette er første sykdomsrunden siden lillebror ble født, kjenner jeg engster meg litt..
Da har nok trommehinnen sprukket og det verste er iver, anbefaler å bestille legetime om noen uker for å sjekke at alt er i ordenFikk rundt 5 timer med søvn i natt.
Frøkna har fremdeles vondt, men ikke så ille som i går og det har begynt å væske fra øret nå.
Tror det verste er over nå
Jeg fikk vel en ca 5 timer med søvn.Hvirdan gikk natten?
Har allerede tenkt på siden hun har hatt problemer med ørene tidligereDa har nok trommehinnen sprukket og det verste er iver, anbefaler å bestille legetime om noen uker for å sjekke at alt er i orden
Har allerede tenkt på siden hun har hatt problemer med ørene tidligere