Jule- og desemberskravle :)

Huff stakkar, håper dere får lindret det på et vis.
Hun har fått paracett, nesespray og varmeflaske i sengen.
Har sovnet av for andre gang nå, første gang sov hun i 10 minutter før hun våknet av smertene, og hun pleier å sove tungt.
Tror dette kommer til å bli en lang natt

Stakkars lille jenta mi.
Hun har så vondt i øret at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg :(
Uff, ikke noe godt. Husker det som lindret best var en varm klut trykket hardt til øret. Akkurat i grenseland til at jeg brente meg. Hadde utallige ørebetennelser som barn.
Masse god bedring til jenta di❤️ håpe det snart går over.

Hun har fått paracett, nesespray og varmeflaske i sengen.
Har sovnet av for andre gang nå, første gang sov hun i 10 minutter før hun våknet av smertene, og hun pleier å sove tungt.
Tror dette kommer til å bli en lang natt

Styrkeklem til både mor og datter

Ok, ja det skjønner jeg da. Men skjønner følelsen din da.. Når pleier dere å begynne å pynte og sånn da?

Begynner alltid den helgen med 1. Søndag i advent. Men da er det litt sånn generell pynt og lys osv, også kommer nissene litt etter litt de neste helgene..
juletre er litt forskjellig når kommer opp, syns fortsatt det er litt tidlig, men i løpet av uka som kommer blir det nok satt opp..

Stakkars lille jenta mi.
Hun har så vondt i øret at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg :(
Vet så utrolig godt hvordan hun har det :( men om det er betennelse ute å går er det et tegn på at det heller mot slutten da det ofte blir vondere før det «sprekker» å betennelsen renner ut. Har hatt som barn å et titalls ganger siden jeg ble voksen å det er desidert det verste jeg vet. Masse god bedring til lillejenta di

Litt endring i planene her. Hele familien skulle på adventskonsert egentlig. Eldste skal spille. Og voksenkorpset.

Men mellomste fikk seg et migreneanfall og sover nå etter paracet så en os oss blir hjemme med henne og evt yngste.
God bedring

Hvordan i alle dager skal jeg kunne skjule dette for familie og venner på søndag, dere ? Og iløa uka.. jeg er SÅ kvalm og så oppblåst! 610 imorgen. Vil helst vente til iallefall første TUL..

Back
Topp