Jule- og desemberskravle :)

Da var ihvertfall pepperkakene ferdig.
Skal se om jeg får montert husene i kveld.

Overraskende så prøver faktisk mannen å rydde nede.

Kan ikke huske jeg har fått 20 min noen gang omtrent, litt håpløst i grunn

Man har jo krav på 15 - 20 minutter hos legen. Det har legen selv sagt, att pasientene har den tiden. Så det var rart att du får veldig liten tid hos legen din.

Man har jo krav på 15 - 20 minutter hos legen. Det har legen selv sagt, att pasientene har den tiden. Så det var rart att du får veldig liten tid hos legen din.
Kam hende det er sagt men det betyr ikke at det følges , er ikke ofte jeg har hatt bruk for det uansett så går nok greit
Neste gang blir det dobbeltime

Litt endring i planene her. Hele familien skulle på adventskonsert egentlig. Eldste skal spille. Og voksenkorpset.

Men mellomste fikk seg et migreneanfall og sover nå etter paracet så en os oss blir hjemme med henne og evt yngste.

Litt endring i planene her. Hele familien skulle på adventskonsert egentlig. Eldste skal spille. Og voksenkorpset.

Men mellomste fikk seg et migreneanfall og sover nå etter paracet så en os oss blir hjemme med henne og evt yngste.
God bedring

Takk. Sitter på badet med henne Hun er kvalm men får det ikke ut. Periodiske brekninger uten resultat og halvsover i fanget mitt mellom slagene.

Faren overtar her etthvert og jeg tar de andre to på konserten så han får ta seg av pasienten.

Kam hende det er sagt men det betyr ikke at det følges , er ikke ofte jeg har hatt bruk for det uansett så går nok greit
Neste gang blir det dobbeltime

Skjønner den :)
Men for dem som er hos legen mer enn en gang i mnd kan det å vente være irriterende.

Jeg syns det å vente på min tur til å ta blodprøve kan være forferdelig o_O

Back
Topp