Åhhh det er kjedelig . Kjøpe mer ost da? Er vel søndagsåpent noe i dag?13 minipizzaer ferdig og så var jeg tom for ost
Jegsomhar deig til omtrent 13 til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh det er kjedelig . Kjøpe mer ost da? Er vel søndagsåpent noe i dag?13 minipizzaer ferdig og så var jeg tom for ost
Jegsomhar deig til omtrent 13 til
Hørtes deilig utFlink du er . Jeg sov til 11 haha
Må vente til kl 14 ...Åhhh det er kjedelig . Kjøpe mer ost da? Er vel søndagsåpent noe i dag?
Planer for dagen?
Det var det.Hørtes deilig ut
SkjønnerMå vente til kl 14 ...
Ungene har sovet hos farmor og farfar . Skal rydde litt her og en tur på senter for gave til en hundPlaner for dagen?
Flink du er.Da var ny dobbeldeig satt, til horn denne gangen.
Moro å bake littFlink du er.
Kos degDet var det.
Skjønner
Ungene har sovet hos farmor og farfar . Skal rydde litt her og en tur på senter for gave til en hundså familieselskap
Takk du ogKos deg
Takk. Ble 2 timerSov godt
Herlig!Takk. Ble 2 timer![]()
Kan ikke huske jeg har fått 20 min noen gang omtrent, litt håpløst i grunn
Kam hende det er sagt men det betyr ikke at det følges , er ikke ofte jeg har hatt bruk for det uansett så går nok greitMan har jo krav på 15 - 20 minutter hos legen. Det har legen selv sagt, att pasientene har den tiden. Så det var rart att du får veldig liten tid hos legen din.
God bedringLitt endring i planene her. Hele familien skulle på adventskonsert egentlig. Eldste skal spille. Og voksenkorpset.
Men mellomste fikk seg et migreneanfall og sover nå etter paracet så en os oss blir hjemme med henne og evt yngste.
Takk. Sitter på badet med henne Hun er kvalm men får det ikke ut. Periodiske brekninger uten resultat og halvsover i fanget mitt mellom slagene.God bedring
Kam hende det er sagt men det betyr ikke at det følges , er ikke ofte jeg har hatt bruk for det uansett så går nok greit
Neste gang blir det dobbeltime
Så klart dere må ha juletre!Ja kan egentlig det.. men nå er det meste kommet opp.. så er det spørsmålet, juletre eller ikke i år.. det er jo i alle fall styr, men jentungen vil jo ha...