Jule- og desemberskravle :)

God kveld :D
Hektisk dag med frisør og bursdag. Nå er begge unga endelig langt inni drømmeland, krysser fingrene for at de blir der til i morgen. Lov å håpe vel:rolleyes:
Plantet meg ned i stolen foran ovnen og venter på at samboer skal bli ferdig med maten:hungry:
Hva spiste dere??:D

Jeg er egentlig veldig glad i julen, men i år kjenner jeg litt på at det er styrete å redekorere hele huset for en så kort periode.. vi er i tillegg kun hjemme 1 dag i perioden 23des - 3jan...

Jeg er egentlig veldig glad i julen, men i år kjenner jeg litt på at det er styrete å redekorere hele huset for en så kort periode.. vi er i tillegg kun hjemme 1 dag i perioden 23des - 3jan...
Jeg har egentlig ikke en gang overskudd til å begynne å tanke på julen :(
Huset er totalt bomba, og her skal vi ha barnebursdag om en uke uten at jeg kan skjønne hvordan i alle dager jeg skal få til det.
Burde ha begynt å skrive på oppgaven min, men har ikke det.
Har en deadline fredag jeg ikke vet hvordan jeg skal klare.
Har julegaver som skal sendes i posten som jeg ikke en gang har begynt å tenke på.

Gått rundt i hele dag og bare vært lei meg siden jeg seg at her i huset kommer det ALDRI til å bli jul i år :(

Jeg har egentlig ikke en gang overskudd til å begynne å tanke på julen :(
Huset er totalt bomba, og her skal vi ha barnebursdag om en uke uten at jeg kan skjønne hvordan i alle dager jeg skal få til det.
Burde ha begynt å skrive på oppgaven min, men har ikke det.
Har en deadline fredag jeg ikke vet hvordan jeg skal klare.
Har julegaver som skal sendes i posten som jeg ikke en gang har begynt å tenke på.

Gått rundt i hele dag og bare vært lei meg siden jeg seg at her i huset kommer det ALDRI til å bli jul i år :(

Ååh det var leit å høre at du har det slik :( Håper du har en partner som skal hjelpe deg litt ekstra i tiden fremover så du kan få ferdig oppgaven i alle fall!

Ååh det var leit å høre at du har det slik :( Håper du har en partner som skal hjelpe deg litt ekstra i tiden fremover så du kan få ferdig oppgaven i alle fall!
Oppgaven skal leveres senest 12. april, men er så omfattende jeg burde ha begynt å skrive på den for lenge siden, skriver alene - studier
På det jeg har deadline på på fredag burde vi ha vært 3 stykker, vi er bare meg - jobb
Og å får huset klar til bursdag neste søndag, 2 dager etter deadline er umulig.
Mannen er umulig på husarbeid så ikke mye hjelp å få her hjemme heller.
I tillegg så skal man ha diverse bakedager, juleverksted ++ med ungene her hjemme for å gi dem en minneverdig førjulstid.
For å ikke snakke om baking til juleavslutninger på skole og i barnehage.

Back
Topp