Og fasiten er....?Kollega her trodde jeg var 24-25 år .![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og fasiten er....?Kollega her trodde jeg var 24-25 år .![]()
Så koselig daDa er vi i gang med å lage pepperkake deig![]()
Nååw, så pent sagt av degDet hadde du fortjent![]()
Kan være hyggelig ogsåNååw, så pent sagt av deg![]()
Og så da, spiller da ingen rolle hvilket nivå man er på, bare det er godtBare ikke helt oppe på ditt nivå, men godt er det![]()
Det gjorde hanHehe, håper han overlevde det![]()
31 år HeheOg fasiten er....?![]()
Vel overståttDa var lillegutt ferdig feiret, huset er ryddet og beina slengt på bordetda er det snart å legge seg for å komme seg opp på tidligvakt imorgen
![]()
Hva spiste dere??God kveld
Hektisk dag med frisør og bursdag. Nå er begge unga endelig langt inni drømmeland, krysser fingrene for at de blir der til i morgen. Lov å håpe vel
Plantet meg ned i stolen foran ovnen og venter på at samboer skal bli ferdig med maten![]()
Hva med avslapning i sofaen??Kjeder meg, det er lenge siden sist. Jeg og Frøkna er alene i helga og vi har virkelig fått gjort alt.
Vurderer å legge meg om en halvtime..
Jeg har egentlig ikke en gang overskudd til å begynne å tanke på julenJeg er egentlig veldig glad i julen, men i år kjenner jeg litt på at det er styrete å redekorere hele huset for en så kort periode.. vi er i tillegg kun hjemme 1 dag i perioden 23des - 3jan...
Jeg har egentlig ikke en gang overskudd til å begynne å tanke på julen
Huset er totalt bomba, og her skal vi ha barnebursdag om en uke uten at jeg kan skjønne hvordan i alle dager jeg skal få til det.
Burde ha begynt å skrive på oppgaven min, men har ikke det.
Har en deadline fredag jeg ikke vet hvordan jeg skal klare.
Har julegaver som skal sendes i posten som jeg ikke en gang har begynt å tenke på.
Gått rundt i hele dag og bare vært lei meg siden jeg seg at her i huset kommer det ALDRI til å bli jul i år![]()
Oppgaven skal leveres senest 12. april, men er så omfattende jeg burde ha begynt å skrive på den for lenge siden, skriver alene - studierÅåh det var leit å høre at du har det slikHåper du har en partner som skal hjelpe deg litt ekstra i tiden fremover så du kan få ferdig oppgaven i alle fall!
Fant han ikke roen i kveld?Nå syns jeg det virkelig er på tide for Lille U og sovne av
Jaggu kan du detKan være hyggelig også![]()
Hva skulle du bake?Må virkelug pynte og rydde mye i morgen, jeg som hadde tenkt å bake
Bare ungjenta jooo31 år Hehe