Takk, i like måteGratulerer med lillegutt! Håper du har en fin lørdagskveld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, i like måteGratulerer med lillegutt! Håper du har en fin lørdagskveld![]()

Hva skal dere ha til mat?God kveld
Hektisk dag med frisør og bursdag. Nå er begge unga endelig langt inni drømmeland, krysser fingrene for at de blir der til i morgen. Lov å håpe vel
Plantet meg ned i stolen foran ovnen og venter på at samboer skal bli ferdig med maten![]()
Vi baker ut i morgenVi har juksa med ferdigdeig de siste 3 åra... Har laga pepperkaker og pepperkakehus idag vi da![]()
Min unnskyldning var julebordStille her i dag![]()
Biffstrimler av elg og pommes-fritesHva skal dere ha til mat?
Absolutt lov å håpe at ungene forblir i drømmeland til imorgen![]()
Det hørtes godt utBiffstrimler av elg og pommes-frites![]()

Det høres utrolig godt ut.Biffstrimler av elg og pommes-frites![]()
God kveldGod morgen
Hvordan ser lørdagen ut?
Her er to av tre unger våkne, og de har fakrisk allerede klart å begynne å krangle. Den var ny
Håper kvalmen gir segGod morgen. Igår klaget jeg over lite eksisterende symptomer. Idag var kvalmen så ille at jeg kun klarte to-tre biter av frokost og måtte spise før frøkna fikk noe.#godmorgenalle
![]()
Hehe, håper han overlevde detMannen var forøvrig hjemme halv 4 i nattog er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil
![]()
Mmm....marsipan!!Jeg liker det i form av marsipan, men da er det vel mest melis...
Ja, det er veldig godt! Synd vi glemte champignon, blir liksom ikke det samme uten.Det hørtes godt ut![]()
Champignon er så godtJa, det er veldig godt! Synd vi glemte champignon, blir liksom ikke det samme uten.
Bare ikke helt oppe på ditt nivå, men godt er detDet høres utrolig godt ut.
Her er det Kylling Makhani med peshawari-nan og gul ris.
Jøss, det er effektiv shoppingFin balanse!
Det var målrettet shopping, smekker og sprinkelseng med tilbehørOgså rett ut!
Ja, kan spise det alene jegChampignon er så godt![]()
For en nydelig klumpHer er vi slappesen i dag. Ligger på sofaen, med sovende gullklump oppå meg. Trettenåringen har hatt venninne på overnatting i natt, og først klokka 4 ble det stille inne hos de. *snork*
Skal ha niåringen klar til håndballcup om to timer, så jeg håper klumpen våkner snart.
Vis vedlegget 282600